جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۲:۱۹:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۳/۲۷ ساعت ۰۳:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

در بیان عملکردها ضعیف عمل کردیم

استاندار کردستان تاکید کرد کە با وجود انجام کارهای بسیار بزرگ عمرانی در سطح استان ما در بیان عملکردها و دستاوردها ضعیف عمل کردیم.

در بیان عملکردها ضعیف عمل کردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در سمینار فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان کردستان با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات گفت: ما تا آخرین ساعت در خدمت مردم و پیگیر مسائل اساسی استان هستیم تا کارها و پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه علیرغم کارهای بزرگ انجام شده، میان مردم بازتاب چندانی ندارد، افزود: جریان مقابل دولت کوچکترین مسئله مربوط به خود را در جامعه بزرگنمایی می کنند ولی ما کارهای بزرگ خود را تبلیغ نمی‌کنیم.

مرادنیا از فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان کردستان درخواست کرد از فرصت باقیمانده تا پایان دولت، با اطلاع‌رسانی و گذاشتن جلسه با معتمدین و اصحاب رسانه خدمات بزرگ دولت، آنهم در دوران تحریم ها را برای مردم بیان کنند.

مرادنیا در ادامه انتخابات را نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و بر مبنای قانون بکار بگیرند.