سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ , ۱۲:۱۲:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۶/۱۵ ساعت ۲۲:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

عدم رعایت پروتکل‌ها موجب بحرانی‌تر شدن وضعیت کرونا می‌شود

استاندار کردستان عدم رعایت پروتکل‌ها را عامل اصلی بحرانی‌تر شدن کرونا در استان عنوان کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا عصر امروز در جلسه ستاد کرونای استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: همه باید برای حفظ جان مردم و کاهش مبتلایان به کرونا با رعایت پروتکلها بهداشتی به مقابله با این بیماری بپردازیم.

وی افزود: روند ارائه خدمات به مبتلایان باید مضاعف شود و در این راستا اماکن عمومی توسط دستگاههای اجرایی برای تسهیل در ساماندهی وضعیت بیماران در اختیار ستاد مقابله با کرونا استان قرار گیرد.

مرادنیا خواستار همکاری برای تسریع در روند واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان و توسط دانشگاه علوم پزشکی و نیز آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید شد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش همه عوامل دستاندرکار مقابله با کرونا در استان دارای حداقل میزان فوتیها در کشور هستیم و بایستی برای کنترل و کاهش میزان مبتلایان در استان تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی اذعان داشت: حمایت از کادر درمان و توجه به نیازمندیهای معیشتی آنها در استان در اولویت قرار دارد و امیدواریم زمینه ارتقا سطح آمادگی کادر استان فراهم شود.

استاندار کردستان همچنین دستورات لازم برای تسریع در جهت تامین دارو و اقلام مراکز درمانی استان برای خدمات دهی بهتر به مردم استان را صادر کرد.

وی در بخشی دیگری از سخنانش بر لزوم کنترل شدید در روند واکسیناسیون رانندگان و مسافرین در پایان مرزی استان تاکید کرد.

استاندار کردستان در پایان گفت: برای ارتقا سطح آگاهی مردم باید مباحث مربوط به پروتکلهای بهداشتی از طریق رسانه های جمعی و به ویژه صدا و سیمای استان اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.