شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۰۹:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۶/۳۰ ساعت ۱۴:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

هفته دفاع مقدس، فرصتی است برای یادآوری رشادت ها و دلاوری های ملت در دفاع از نظام و کشور

استاندار کردستان در مراسم استانی آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری رشادت ها و دلاوری هایی که ملت ایران در دفاع از نظام و انقلاب و کشور از خود نشان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در سخنان خود خاطرنشان کرد: پیر و جوان و مرد و زن در دفاع از نظام و انقلاب و کشور، جانانه ایستادند و اجازه ندادند دشمن نگاه چپ به این کشور داشته باشد.
وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام راحل که همه به پیروی از آن امام گرانقدر و نمونه در دفاع از انقلاب و ایران ایستادگی کردند، برای مقام معظم رهبری که در سالهای متمادی، امام گونه ملت را رهبری کردند و اجازه ندادند دشمن حرکت نادرستی در مقابل ملت داشته باشد، آرزوی سلامتی کرد.
مرادنیا همچنین خانواده های شهدا را نماد صبر، استقامت و بردباری نامید و به آنان ادای احترام کرد.
استاندار کردستان، در ادامه اذعان داشت: راجع به دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران عزیز، سخن بسیار گفته شده اما هیچ کس نمی تواند آنچه را که آن زمان اتفاق افتاده ترسیم کند که چگونه عاشقانه مقاومت کردند و مردانه ایستادند.
وی خاطرنشان کرد: ما هم تکلیف داریم و باید در مقابل رسالتی که بر عهده ماست به مردم خدمت کنیم و از خدا می خواهیم به ما توان دهد به درستی انجام وظیفه کنیم.
مرادنیا ادامه داد: شهدا عاشقانه سر دادند و اقتدار را به ملت ایران هدیه دادند و به دشمن نشان دادند وقتی بحث نظام و کشور و ملت در میان باشد، مردم با رشادت ایستادگی می کنند؛ خداوند به آنها عزت دهد و به ما عنایت داشته باشد تا پیرو آنها باشیم.