جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۲:۲۰:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۷/۲۵ ساعت ۱۷:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

‍معاون استاندار تاکید کرد:

همه باید برای جذب سهم استان از اعتبارات اشتغالزایی تلاش کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، بر ضرورت همکاری و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های استان جهت تسریع در جذب سهم استان از اعتبارات اشتغالزایی، از جمله اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، اعتبارات مشاغل خانگی و اعتبارات تبصره ۱۸ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ خالد جعفری در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، با اشاره به احیای این کارگروه و تشکیل دبیرخانه آن در ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ها، خاطرنشان کرد: اگر با برنامه پیش برویم و همکاری لازم میان دستگاه های اجرایی و بانک های وجود داشته باشد، این کارگروه می تواند در ایجاد اشتغال در استان تاثیرگذار باشد.
وی با اذعان به اینکه، مصوبات کارگروه برای همه بانک‌های عامل و دستگاههای اجرایی لازم الاجراست، افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت ایجاد اشتغال در استان، همه ما باید با هرآنچه که در توان داریم برای تسریع در جذب اعتبارات تلاش کنیم.
جعفری درخصوص پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید با تعریف درست پشتیبان ها، آنها را در اولویت دریافت تسهیلات قرار دهند تا با ایجاد زنجیره ارزش از تامین مواد اولیه تا بازاریابی، اثرگذاری این تسهیلات و تحقق هدف ایجاد اشتغال را محقق کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان پس از اعلام گزارش بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات مرحله پنجم اشتغال پایدار روستایی، به طرح های معرفی شده، تاکید کرد: بسیار مهم است که بتوانیم این اعتبارات را جذب کنیم و نگذاریم فرصت از دست برود.