پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۱:۱۰:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۳ ساعت ۱۵:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

بسیج متعلق به قشر و جغرافیای خاصی نیست/ گام هایی بلندی برای اعتلا و توسعه کردستان برخواهیم داشت

استاندار کردستان عنوان کرد بر مبنای بینش و تفکرات بلند امام راحل، بسیج متعلق به قشر و جغرافیای خاصی نیست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان سنندج و رزمایش اقتدار بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای خطه کردستان گفت: امام راحل هنگام پایه گذاری شجره طیبه بسیج از آن به عنوان بسیج مستضعفین نام بردند و آن را به یک قشر یا جغرافیای خاص محدود نکردند.
وی افزود: بر اساس این تفکر تمام کسانی که در راه عدالت، آزادی و توحید قرار دارند و یا هر مستضعفی که مورد ظلم قرار گیرد مورد خطاب و در دایره این نگرش قرار دارد.
زارعی کوشا اظهار کرد: بسیج چتر سایه گستر بر روی انسان های آزاده عالم است و نگاه ما به بسیج باید متناسب با دیدگاه حضرت امام (ره) باشد.
استاندار کردستان به ترسیم گام دوم انقلاب از جانب رهبر معظم انقلاب نیر اشاره کرد و گفت: باید نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت خود را بیشتر تقویت کنیم و با توان بیشتر به سوی آینده قدم برداریم.
وی در ادامه سخنان خود کردستان را در یک نقطه عزیمت و شروع نام برد و افزود: با بصیرت مردم و برکت خون شهدایی نظیر سردار سلیمانی هم اکنون جریان انقلابی بر سه قوه کشور حاکم شده و می توانیم در جهت پیشرفت همه جانبه موثرتر عمل نماییم.
زارعی کوشا اصافه کرد: با اتکا به جوانان نخبه، خوش فکر، مومن و بسیجی کردستان می توانیم گام های بسیار بلندی برای توسعه کردستان و بهبود شاخص ها برداریم.