جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۸:۵۲:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت ۱۶:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

مدارس کردستان فردا تعطیل است/ شیرینی بارش برف با خدمت‌ رسانی به مردم دوچندان می‌شود

استاندار کردستان از تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی در سطح استان کردستان به دلیل تداوم بارش‌ها و کاهش دمای هوا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان ضمن شکر گزاری به درگاه پروردگار به پاس بارش‌های مناسب در سراسر استان و تقدیر از تلاش فرمانداران و مدیران در ستاد مدیریت بحران گفت: با توجه به بارش برف در سراسر استان و کاهش دمای هوا فردا سه شنبه بیست و هشتم دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی در سطح شهر و روستا تعطیل است و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم بارش های سنگین برف در دو روز گذشته شاهد کمترین مشکلات و بهترین عملکرد بودیم، گفت: تدابیر درست و به هنگام مدیران در حوزه‌های کاری خود باعث شد تا کمترین مشکل را در مدیریت وضعیت داشته باشیم.

زارعی کوشا در ادامه بر لزوم برف‌روبی و باز شدن راه های روستایی تا ۲۴ ساعت آینده در سطح استان تاکید کرد و افزود: کلیه نهادها و سازمان‌ها، پیمانکاران طرف قرارداد راه و شهرسازی و دیگر شرکت ‌‌ها با ماشین آلات سنگین خود برای بازگشایی راه‌ها و مسیرهای مسدود شده شهری و روستایی با راهداری همکاری داشته باشند.

استاندار کردستان عنوان کرد: ذخایر مناسب سوخت و دیگر اقلام مصرفی به اندازه کافی در استان وجود دارد و لازم است نهادهای مسئول نیز بر تداوم خدمت رسانی به مردم نظارت داشته باشند.

زارعی کوشا با بیان اینکه بارش برف با خدمت رسانی درست و به موقع مردم را خوشحال و شادی آنان را دوچندان می‌کند،گفت: برخورداری بدون مشکل مردم از خدماتی نظیر گاز، برق، آب و اینترنت در این شرایط بسیار در آرامش بخشی به مردم نقش دارد و مدیران با رصد مداوم شرایط بر خدمت رسانی ها نظارت کامل داشته باشند.

وی همچنین پویش مردمی در سطح استان و شهر سنندج برای تکاندن درختان از بارش سنگین برف را اقدامی مناسب ارزیابی کرد و گفت: راه‌اندازی پویش هایی از این دست علاوه بر همکاری با نهادهای خدمات رسان مانند شهرداری‌ها می تواند به شور و نشاط اجتماعی نیز منجر شود.