سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۴:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ساعت ۰۲:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

لزوم بسیج همه ظرفیت‌های کردستان برای خدمت به مردم/ با کم کاری هیچ مسوولی مماشات نمی‌کنیم

استاندار کردستان از همه مدیران استان خواست که تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم بکارگیری کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، اظهار کرد: داشتن برنامه‌ریزی از سوی مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در شرایط مختلف یک نیاز لازم و ضروری است.
وی ادامه داد: بعد از چندین سال انتظار خوشبختانه طی چند روز اخیر شاهد نزول رحمت الهی هستیم و به همین دلیل انتظار می‌رود که مدیران با خدمت رسانی به موقع به مردم اجازه ندهند که کمبود خدمات و امکانات این شیرینی را تلخ کند.
استاندار کردستان با بیان اهمیت همکاری و تعامل بین دستگاهی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، گفت: خوشبختانه همه مدیران استان پای کار بودند و نیاز است که برنامه‌ریزی بهتری در این زمینه صورت گیرد تا کم‌ و کاستی‌ها به ویژه در سنندج پوشش داده شود.
وی ضمن تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر روند خدمت رسانی به مردم در تمامی بخش‌ها، یادآور شد: با کم کاری هیچ مسوولی مماشات نمی‌کنیم و لازم است همه دستگاه‌های نظارتی ضمن انجام رسالت خود با هرگونه تخلف و کم کاری در این زمینه برخورد کنند.
دکتر زارعی کوشا با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای تامین کالای مورد نیاز مردم، افزود: مردم هیچ نگرانی در خصوص تامین مایحتاج خود نداشته باشند و ما در استان در زمینه گندم و آرد هیچ مشکلی نداریم.
استاندار کردستان به اهمیت مسئله اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از مسئله به وجود آمده در استان به دنبال بارش‌های اخیر به مسئله اطلاع رسانی وابسته است و باید در کنار بیان مطالبات مردم، خدمات صورت گرفته از سوی نهادهای مختلف نیز به مردم اطلاع رسانی شود
وی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و احتمال بارش برف طی امشب و فردا، هماهنگی‌ها صورت گرفته و انتظار می‌رود که مدیران شهری کردستان به ویژه فرمانداری‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.
در جریان برگزاری این جلسه که با حضور همه مدیران و سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شد، آمادگی استان کردستان برای مدیریت هر چه بهتر شرایط پیش آمده بعد از بارش‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفت.