پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۱۳:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۳ ساعت ۱۵:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

 پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در پیامی ولادت دخت پیامبر مکرم اسلام (ص) و روز زن و‌ مادر را تبریک گفت.

 

 

به گزارش دایگاه اطلاع‌رسانی استانداری متن پیام استاندار کردستان به این شرح است:

استخدام واژه ها برای تفسیر و تبیین کلمه ی مقدس “مادر” کار دشواری است چرا که همیشه از گذشته تا کنون اوج و وسعت در هر موضوع ارزشمندی را با کلمه “مادر” تبلیغ کرده اند. بلاغت و رسایی که در واژه مقدس ” مادر ” نهفته است بی بدیل است و کمتر می توان واژه ای به این عظمت یافت که این عظمت نیز خود ، برآمده از حقیقتی بی بدیل است و آن نقش و جایگاه “مادری” است و اوج مادری در “فاطمی” بودن است و این پیوند و انتساب بزرگترین افتخار مادران و زنان مسلمان سرزمین ماست. مادران و زنانی که عنصر و عامل وزانت تاریخ و فرهنگ ما بوده اند و در این بین نیز درخشان ترین نقش از آن مادران شهداست .

اینجانب میلاد سراسر نور دخت مکرمه رسول اعظم (صل الله علیه وآله)، کوثر نبی، حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) را که به شایستگی بنام‌ روز مادر و روز زن نام گذاری شده است به بانوان عزیز جامعه اسلامی بویژه مادران و زنان با اصالت، نجیب، غیور، فداکار و توانمند استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همچنین تقارن سالروز تولد بزرگ مرد عصر حاضر امام خمینی کبیر (قدس الله نفسه الزکیه) با این میلاد سعید را گرامی می داریم و به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب درود می‌فرستیم.