جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۹:۲۱:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۱۰ ساعت ۰۵:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

حضور موثر سازمان‌های مسئول بهترین راهکار برای کاهش تصادفات رانندگی است

معاون عمرانی استاندار کردستان حضور موثر و به موقع سازمان‌های مسئول و متولی را یکی از بهترین اقدامات در راستای کاهش تصادفات رانندگی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ شهرام ملکی در بازدید از کمپ بین جاده ای جمعیت هلال احمر در مسیر سنندج – کامیاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: بر اساس ابتکار خوب و مناسب آقای دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان مبنی بر پایی کمپ های استراحت موقت رانندگان و مسافران نوروزی در فاصله ٣٠ کیلومتری و ورودی شهرهای پرتردد در دستور کار قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان افزود: در این راستا به همراه مدیران کل دفتر امور شهری و شوراها و دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری از کمپ بین جاده ای جمعیت هلال‌احمر در مسیر سنندج کامیاران که به منظور استفاده موقت مسافران نوروزی و رفع خستگی در فاصله ٣٠ کیلومتری سنندج بر پا شده است، بازدید به عمل آمد.
ملکی تصریح کرد: ارتقا ضریب ایمنی راهها و کاهش میزان حوادث رانندگی جزو اولویت های مهم استان به شمار می رود و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: در این رابطه و به ویژه در ایام تعطیلات نوروز با تدابیر ترافیکی زمینه حضور امن و همراه با آرامش و آسایش را برای مسافران ورودی به استان فراهم کرده اسم تا این عزیزان در کمال سلامت و ایمنی تعطیلات خود را در استان سپری کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ابراز داشت: برای تسهیل در روند اجرای طرح های پیشگیرانه ترافیکی در ایام تعطیلات نوروز تاکنون جلسات شورای هماهنگی ترافیک استان بطور مستمر برگزار و وظایف دستگاه های اجرایی متولی به آنها ابلاغ شده است.
لازم به ذکر است در بازدید سر زده از پایگاه اورژانس بین جادهای مسیر سنندج کامیاران ضمن بررسی نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی از زحمات امدادگران جمعیت هلال احمر تقدیر به عمل آمد.