پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۲:۵۵:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۱۱ ساعت ۱۵:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان معرفی شد

طی مراسمی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، مصطفی فعله گری به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ طی مراسمی ضمن تقدیر از خدمات سجودی، مصطفی فعله گری به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان معرفی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در این مراسم ضمن اشاره به همت دولت سیزدهم در راستای کمک به توسعه استان، بیان کرد: خوشبختانه از زمان آغاز به کار استاندار کردستان اقدامات خوبی در مسیر کمک به توسعه استان صورت گرفته است.
عبدالله رشیدی پور گفت: در کنار پیگیری مسائل توسعه این استان، تلاش برای به کارگیری مدیران کارآمد و انقلابی نیز در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود که در سایه این اقدامات روند خدمت گذاری به مردم استان بهبود پیدا کند.
وی ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت اداره کل امور مالیاتی در مباحث مختلف، افزود: تاکید استاندار کردستان مبنی بر ارتباط و تعامل با مردم ویژه است و انتظار می رود که همه مدیران استان از جمله مدیرکل جدید امور مالیاتی به این مهم توجهی ویژه و جدی داشته باشد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم با تاکید بر حذف وابستگی اقتصاد کشور به نفت اظهار داشت: سهم کنونی مالیات در بودجه کشور ۳۵ درصد بوده و هدف و مقصود نهایی رسیدن به ۹۰ درصد است.
رحمان پلیمی اضافه کرد: پایدارترین منبع درآمد شهرداری‌های کشور، مربوط به پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده است و بدون این پرداختی‌ها، امکان اداره شهرداری‌ها سخت و غیرممکن خواهد بود.
مصطفی فعله‌گری مدیر کل جدید امور مالیاتی کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف سازمانی، مهمترین برنامه ام رعایت عدالت مالیاتی و کسب رضایت حداکثری مودیان مالیاتی، تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه‌های وصول مالیات است.