سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ , ۰۷:۳۳:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۸ ساعت ۲۳:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان برای راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان از مردم ولایت‌مدار و انقلابی کردستان برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ متن پیام حجه‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی و اسماعیل زارعی کوشا به این شرح است:

روز جهانی قدس که برگرفته از جهان بینی الهی و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود، از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام جلب کرده است.
ملت ایران عزیز اسلامی در راستای عمل به فرامین و رهنمودهای امامین انقلاب هر ساله حضوری با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته و امسال نیز آماده خلق حماسه ای دیگر در راستای دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین و مقابله با توطئه های استکبار جهانی به ویژه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستند.
بدون شک مردم همیشه در صحنه کردستان نیز در روز جهانی قدس با حضور پرشور و حماسی خود در صحنه ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهیدان و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر ضمن نمایش وحدت و همدلی، راهپیمایی باشکوهی را به نمایش خواهند گذاشت.
عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان