پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۲۴:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۳/۱۳ ساعت ۱۷:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

باید پیشرفت استان کردستان را در دوره پیش رو رقم بزنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با تاکید بر ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به دور از شعارزدگی، گفت: باید پیشرفت استان کردستان را در دوره پیش‌رو رقم و قدم بزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ مهدی رمضانی در جلسه شورای ا‌داری شهرستان سقز، ضمن تسلیت سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل و ضرورت توجه مسئولین به آرمان های امام و انقلاب ،از ایشان با عنوان بنیانگذار کبیر و مرد بزرگ و چهره بسیار درخشان تاریخ جدید اسلام یاد کرد و انقلاب اسلامی با رهبری امام امت را در ادامه انقلاب رسول اکرم(ص) خواند.
وی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و توسعه کردستان را در راستای اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت پیشرفت کشور بسیار مهم خواند و افزود: این امر به همیت، انرژی، انگیزه و فعالیت جدی کمی و کیفی نیاز دارد و با بی‌برنامگی و باری به هر جهت بودن مدیران، این اهداف محقق نمی‌شود.
رمضانی خاطرنشان کرد: باید از ابتدای روز پرانرژی وارد فضای کار شویم و به تعبیر قرآن کریم به مثابه «بنیان مرصوص» بوده و با درک شرایط فعلی جبهه حق، خود را مجاهد در راه خداوند متعال بدانیم.
وی افزود: همه کشورهای استکباری دنیا به دنبال ساقط کردن این نظام هستند که به نام اسلام اقامه شده و همه ما رسالت داریم تا از آن محافظت کنیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با بیان اینکه همه این جمع، فرهیخته، دانشگاهی و اهل علم هستند و علم و آگاهی، به همراه خود مسئولیت می آورد و فردای قیامت، خداوند با عالمان متفاوت از غیرعالمان برخورد خواهد کرد، خواستار توجه به رسالت تاریخی هر فرد در دوره کنونی شد.
رمضانی در ادامه به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: دولت انقلابی و عدالت‌خواه سیزدهم و به ویژه ریاست محترم جمهور برای احقاق حقوق عامه و کوتاه کردن دست مفسدین و رانت خوارها اقدام به اجرای این طرح بزرگ و ضروری کرده و بدون توجه به محاسبات مادی سیاسی با مشی انقلابی و اعتقادی در این راه گام برداشته است و برای اهمیت اجرای این طرح همین نکته کافی است که طبق آمارها یک جامعه حدود ۱۵ میلیون نفری از بازار های کشورهای اطراف از اقلام یارانه ای ما استفاده می کرده اند.
وی اضافه کرد: ما با افتخار در جلسات کشوری اعلام کردیم که مردم فهیم و فرهیخته کردستان اهمیت اجرای این طرح را بسیار خوب درک کرده اند و به خوبی بر ضرورت این اقدام مهم صحه گذارده اند به نحوی که علیرغم تحرکات جریانات ضدانقلابی، هیچ تکانه امنیتی در این خصوص به وجود نیامده است.
رمضانی ضمن بیان اینکه وقتی که منِ و شمای مسئول باید نظارت کنیم و نمی‌کنیم ممکن است طرح را در افکار عمومی مخدوش کنیم، ادامه داد: قرار است برای جلوگیری از ایجاد نقدینگی و مشکلات بعدی آن، کالابرگ های الکترونیک ایجاد می شود که تا ۲-۳ ماه آینده زیرساخت‌های مناسب آن تعبیه خواهد شد.
وی همچنین ضرورت نظارت دستگاه‌های مسئول، بر افزایش قیمت غیررسمی را یادآور شد و تاکید کرد: همه آحاد جامعه باید خود را مسئول بدانند و اگر تخلفی می‌بینند سریع گزارش کنند و تذکر دهند، در این صورت است که می‌توانیم غده‌های سرطانی که در بدنه جامعه جا خوش کرده‌اند را به خوبی جراحی کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندار سقز و نماینده محترم شهرستان، خاطرنشان کرد: برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای سقز همه باید فارغ از گرایشات، علایق و سلایق سیاسی، با هم همکاری کنیم.