جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۲:۲۵:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۲۹ ساعت ۱۹:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

باید زندگی ما بر مبنای احکام اسلام باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: باید تلاش کنیم زندگی ما موفق و بر مبنای احکام اسلام باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ مهدی رمضانی در مراسم اهداء جهیزیه به ۳۱ نوعروس در سنندج، اظهار داشت: در اسلام تاکیدات بسیار جدی بر ازدواج و تشکیل خانواده صورت گرفته و امروز تمام تلاش دشمن این است که نهاد خانواده شکل نگیرد و اهدافی که برای این شجره طیبه طراحی شده تحقق پیدا نکند.
وی افزود: باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ازدواج آسان را مد نظر داشته باشیم و همه نهادها از مجلس و دولت گرفته تا نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.
رمضانی در ادامه اقدامات و تسهیلات ارائه شده را خوب اما ناکافی عنوان و خاطرنشان کرد: برای تحقق ازدواج آسان باید سطح توقعاتمان را هم منتطقی کنیم. امروز بیش از وسایل زندگی به تفاهم در زندگی نیاز داریم.
وی یادآور شد: یک شروع خوب مهم است اما تداوم ‌زندگی به صورت موفق بسیار مهم‌تر است که این امر نیازمند مدیریت زندگی توسط زوجین است.
رمضانی بر لزوم تلاش برای داشتن زندگی موفق و بر مبنای احکام اسلام تاکید کرد و گفت: ما پیرو مکتب مترقی اسلام هستیم و باید سعی کنیم معضلاتی مانند طلاق از جامعه ما رخت بربندد.
گفتنی است در پویش نسیم احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با مشارکت خیرین برگزار شد، ۳۱ سری جهیزیه هر کدام شامل ۱۱ قلم کالای ضروری به ۳۱ زوج و تعداد ۳۸۵ وسیله سرمایشی نیز به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.