پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۹:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۱ ساعت ۰۴:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

بهینه‌سازی سیستم مدیریت شهری بستر مشارکت مردم را فراهم می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: توسعه عمرانی و بهینه‌سازی سیستم شهری موجب جلب مشارکت مردم در مدیریت شهری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ کیومرث حبیبی امروز در دیدار با معاونین و فرماندار شهرستان سنندج در دفتر معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: تلاش برای ظرفیت سازی و بهبود مدیریت در نهایت زمینه ساز جلب رضایت مردم و برقراری عدالت اجتماعی می شود.
وی افزود: بایستی با ارائه خدمات مناسب به گونه ای عمل کرده تا شرایط را برای شهری منظم، زیست پذیر، کارآمد، انعطاف پذیر برای مردم مهیا سازیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تسریع کرد: باید ظرفیت ها و توانمندیهای بالقوه استان را در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و زیست محیطی به فعل تبدیل و روند توسعه پایدار استان را در همه زمینه فراهم کرد.
وی خاطر نشان کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهرها به عنوان یکی از معضلات سیستم مدیریت شهری مستلزم همکاری و تلاش همه جانبه دستگاههای متولی بوده و بایستی در اولویت برنامه های عمرانی استان قرار گیرد و همه دستگاههای اجرایی باید تلاش خود را برای مدیریت و کاهش معضلات اجتماعی آن به عمل آورند.
حبیبی در پایان گفت: توسعه عمران شهری سنندج به عنوان مرکز به همراه سایر کانون های مهم شهری استان بایستی در کانون توجه مدیریت عالیه استان باشد و برای ارتقا شاخص های شهری آنها تلاش کنیم.