جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۴:۵۹:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۵ ساعت ۱۴:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

تلاش دولت برای ساماندهی کارمندان/ فعالیت ۵۴ هزار کارمند در کردستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: 54 هزار کارمند در استان فعالیت دارند که بیشترین تعداد به آموزش و پرورش اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ عبدالله رشیدی پور در آیین گرامیداشت روز کارمند در بیجار اظهار داشت: امروز به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمانی است.
وی با اشاره به رویکرد مردم‌محور دولت سیزدهم افزود: دولت مردمی با توجه ویژه به منویات رهبر معظم انقلاب، اقدامات بسیار مهمی در بعد ملی و بین المللی را شروع کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تاکید کرد: مدیران باید برحسب توانمندی انتخاب و به اصل سیاست های دولت پایبند باشند.
وی افزود: ساماندهی نیروهای شرکتی و نقل و انتقال کارمندان در بین ادارات در دستور کار مجلس قرار گرفته و اقدامات مثبتی در حال انجام است
رشیدی‌پوربا اشاره به توجه ویژه دولت به کردستان، اظهار داشت: در سفر اخیر هیات دولت به استان، ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرحهای عمرانی اختصاص یافت.
وی ادامه داد: در هفته دولت در استان کردستان حدود ۶۰۰ طرح در زمینه های تولیدی، خدماتی با سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تاکید کرد: سیاست مجموعه مدیریت استان بر این است که که هر طرحی که افتتاح می شود مردم بلافاصله از اثرات آن بهره مند شوند و هیچ طرحی بصورت نیمه تمام و یا نمادین افتتاح نمی شود.