جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۶:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۳۰ ساعت ۰۳:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

ضرورت زدودن مظاهر اعتیاد از سیمای شهرها/ابراز رضایت استاندار از تسریع در ساخت مرکز نگهداری معتادان متجاهر در سنندج

استاندار کردستان با ابراز رضایت از تسریع در ساخت مرکز نگهداری معتادان متجاهر توسط شهرداری سنندج بر زدودن همه مظاهر اعتیاد از سطح شهرهای استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت:مرکز نگهداری معتادان متجاهر قرار بود در آبانماه به اتمام برسد که با کار جهادی و تلاش شهرداری سنندج برای اول مهرماه آماده بهره‌برداری است که جای تقدیر دارد.
وی اضافه کرد:بنا به وعده‌ای که پیشتر داده بودیم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد حضور معتادان متجاهر در معابر عمومی نخواهیم بود.
زارعی کوشا با بیان اينکه کردستان باید در میان استان‌های کشور یک استان نمونه و مثال زدنی در پاکسازی شهرها از وجود معتادین متجاهر باشد، اظهار کرد:تداوم و بقای کار مرکز نگهداری معتادان متجاهر در گرو همکاری و هماهنگی  دستگاه‌ها و متولیان ذیربط است و در این زمینه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دارای مسئولیت سنگینی است.
استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد با اقدامات در دست انجام بتوانیم رضایتمندی  مردم و خانواده‌ها را در جمع آوری معتادان متجاهر جلب کنیم.
وی ضمن تاکید به در پیش گرفتن اقدامات پیشگیرانه مسئله اولویت دار استان را همچنان مبارزه با اصل مواد مخدر و فروش و عرضه آن عنوان کرد.