جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۵:۲۶:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۲ ساعت ۱۸:۱۶
لینک کوتاه مطلب:

وجود امنیت شرط بالندگی و پیشرفت کردستان

استاندار کردستان عنوان کرد که پیشرفت و تعالی همه جانبه استان به وجود امنیت وابسته است و بدون وجود امنیت هیچ هدفی به درستی محقق نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در دبیرستان امام عزالی سنندج گفت:تحقق اهداف اموزشی و رسیدن به بالندگی و ادامه مسیر علم آموزی و ترویج علم و فناوری مد نظر رهبر معظم انقلاب نیازمند امنیت پایدار است.
وی با بیان اینکه امنیت امروز همه ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا است که در دوران دفاع مقدس پا پیش گذاشتند و با همه وجود از عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کردند، اظهار کرد: امروز همه ما باید مدافع امنیت باشیم وهر کسی با هر شعار و هدفی امنیت و آرامش مردم را مخدوش می کند باید بداند که به همه جامعه آسیب وارد می کند و در مسیر پیشرفت و تعالی سنگ اندازی می کند.
استاندار کردستان گفت: مردم بصیر و آگاه کردستان همواره و در همه بزنگاه‌ها دشمنان را زبون و ناامید کرده اند و می‌طلبد در این مرحله نیز بصیرت خود را به نمایش بگذارند.
زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: سال تحصیلی جدید ، سال پیشرفت و موفقیت‌های بزرگ برای دانش آموزان توانمند و مستعد کردستان در همه عرصه‌ها باشد.