پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۴:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۱ ساعت ۱۲:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

نقش موثر کمیته امداد در ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی/تسهیلات مناسب بانکی برای ‌کارآفرینی و اشتغالزایی در کردستان

استاندار کردستان عنوان کرد که کمیته امداد امام خمینی(ره) سهم بسزا و قابل توجهی در ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در استان دارد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم اهدای ۱۳۰۰ فقره جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کردستان با بیان اینکه این نهاد از یادگارهای امام راحل و صدقه جاریه محسوب می‌شود، گفت:کمیته امداد از بدو تاسیس تاکنون نقش بسیار مهمی در رفع  و کاستن از میزان محرومیت اقشار ضعیف جامعه داشته است، گفت:در حال حاضر و در تحقق میران اشتغال تعهد شده استان در سال‌جاری، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بسیار پر تلاش و موفق عمل کرده است.

وی افزود :راهبری شغلی و توانمند سازی دو رسالت بزرگ کمیته امداد  تعین شده است و لازم است این نهاد نظارت‌های مستمر خود را اعمال کند تا اهداف در نطر گرفته شده به درستی محقق شوند.

زارعی کوشا با بیان اينکه ظرفیت‌های بسیار مناسبی از سوی نظام و دولت برای ایجاد اشتغال در استان کردستان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد:امسال از محل تبصره ۱۶ بیش‌از هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود مشارکت مناسب اختصاص یافته است و از جوانان استان می‌خواهم از این ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کنند تا بتوانیم معضل بزرگ بیکاری را مهار کنیم.

استاندار افزود:اعتقاد دارم  استان ما در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن، خدمات و بازرگانی ظرفیت‌هایی دارد که با انسجام، هماهنگی و دلسوزی می‌توان از آنها برای توسعه و پیشرفت همه جانبه بهره برد.

در این مراسم  که با حضور استاندار کردستان،نماینده ولی فقيه در استان و جمعی از مدیران ادرات و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد هزار و ۳۰۰ فقره جهیزیه به ارزش ۳۹ میلیارد تومان به نو عروسان کردستانی اهدا شد.