پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۶:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۵ ساعت ۲۱:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز استان/بکارگیری ظرفیت‌های رسانه‌ای برای ترویج و گسترش فریضه نماز در جامعه

جلسه ستاد اقامه نماز با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و با تاکید بر گسترش فریضه نماز در جامعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا با بیان اينکه ستاد اقامه نماز و مباحث مرتبط با این بخش دارای اهمیت فراوان است، گفت:همه باید تلاش کنیم تا ترویج نماز در همه سطوح گسترش پیدا کند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای به اعتلای این فریضه مهم الهی کمک کنیم.

وی همچنین به دو دستور کار مهم ستاد اقامه نماز شامل برگزاری جشنواره “فجر تافجر”ویژه ترویج نماز و سند راهبردی اقامه نماز استان کردستان اشاره کرد و افزود:برگزاری جشنواره‌هایی از این دست  و تولیدات فرهنگی مرتبط با این حوزه تا حدود زیادی می‌تواند در گسترش و اهمیت نماز و به اعتلای معنوی جامعه کمک کند.

زارعی کوشا ادامه داد:صداو سیما و دیگر رسانه‌های جمعی و دستگاه‌های دارای مسئولیت در برگزاری جشنواره فجر تا فجر توانمندی های خود را بکار بگیرند و در این مسیر نباید از ظرفیت‌های دانشگاهها، تشکل‌های غیر دولتی و افراد دغدغه مند برای بهتر برگزار شدن جشنواره غافل بود.

استاندار کردستان همچنین به تدوین سند راهبردی اقامه نماز استان اشاره و ضمن یادآوری برخی نواقص این سند گفت: درتدوین این سند باید مسائل و رویکردهای بومی و منطقه ای استان را مد نطر قرار داد و سهم و نقش هر دستگاه‌ها در این سند با دقت تعیین و گنجانده شود.