جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۲:۱۸:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۵ ساعت ۱۶:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

دشمن به دنبال فاصله انداختن بین نسل جوان و ارزش‌های ملی و دینی/کارنامه افتخار آفرین بسیج در عرصه‌های مختلف

استاندار کردستان گفت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین نسل جوان و نوجوان با ارزش‌های ملی و دینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج اظهار داشت: از آنجایی که ایران در اوج اقتدار و قدرت نظامی قرار دارد، دشمن تلاش دارد با جنگی شناختی و ادراکی ، نسل جوان و نوجوان را از انقلاب اسلامی جدا کند که البته محقق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه دشمن توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد، اضافه کرد: مدافعان حرم امنیت منطقه را تا کرانه‌های مدیترانه تامین کردند و دشمن از این توان به خوبی آگاه است و از همین رو، سعی دارد با جنگ رسانه‌ای، نسل نوجوان و جوان به یک ادراک غلط از کشور دست یابد و ما موظفیم در مقابل این جریان بایستیم و خط مقدم این جبهه شما بسیجیان هستید.
استاندار کردستان یادآور شد: در ماه‌های اخیر با یک جریان رسانه‌ای سنگین و از قبل طراحی شده برای به چالش کشیدن ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی که در حال پیشرفت به سمت قله‌های افتخار در همه عرصه‌ها به ویژه بین‌المللی است مواجه هستیم.
زارعی کوشا ادامه داد: برنامه‌ریزی دشمن، ایجاد فتنه‌ای جدید با شروع سال تحصیلی بود که البته به بهانه و با سوء استفاده از فوت خانم مهسا امینی، چند هفته زودتر این جریان با تبلیغات رسانه‌ای سنگین و فعالیت ۲۴ ساعته شبکه های وابسته به رژیم صهیونیستی و سعودی آغاز شد.
وی وقایع اخیر را نه حرکتی اجتماعی بلکه یک طرح رسانه‌ای با تحریک افکار عمومی و وارونه‌نمایی وقایع با استفاده از خلا تبیین حقایق از سوی اشخاص، رسانه‌ها و دستگاه‌هایی دانست که باید وظایف شان را بهتر ایفا می کردند.
استاندار کردستان با بیان اینکه در جریانات اخیر انبوهی از تناقضات در رویکرد و شعار و عملکرد اغتشاشگران و رسانه‌های حامی آنها مواجه هستیم، گفت: در وقایع اخیر، اسلام، مقدسات اسلامی و نمادهای ملی مورد هجمه قرار گرفت و جریانی که ادعای آزادی دارد ، با سخیف‌ترین رویکردهای دیکتاتور مابانه، سعی می کند آتش فتنه را با کشته سازی و تهدید و تحریک روشن نگه دارد.
زارعی کوشا یادآور شد: این جریان ایمان تاریخی ملت ایران را نادیده گرفته و هتاکان را تشویق به هتک حرمت به مقدسات می کند و در نقطه‌ای دیگر به نمادهای ملی حمله می‌کند.
وی پرچم کشور را نماد اقتدار و هویت هر ملتی دانست که مزدوران دشمن به آن توهین می کنند و اضافه کرد: رسانه‌های معاند برای وانمود کردن همراهی مردم با خود، به انواع تهدیدها دست می زنند، همچنانکه بازاریان در این مدت همواره مورد هجمه و ناچار به بستن مغازه‌ها شدند‌.
زارعی کوشا در ادامه به هفته بسیج اشاره داشت و گفت: بسیج به مثابه یک شجره طبیه و نهاد مقدس و بابرکتی است که با نگاه حکیمانه امام راحل در اولین ماه های پیروزی انقلاب تشکیل شد تا عموم. مردم در همه عرصه های اداره جامعه نقش آفرینی کنند.
وی کارنامه بسیج را در طول انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها به ویژه دفاع مقدس، پرافتخار خواند و ادامه داد: امروز بدخواهان و دشمنان ، روی نقاط قوت ملت و انقلاب یعنی بسیج، دست گذاشته و هجمه سنگینی را علیه آن در دستور کار قرار داده‌اند.