سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۲:۰۸:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۴/۹ ساعت ۱۴:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

مرادنیا؛

 جادە سنندج بە مریوان از پروژە‌های تاریخی و بە یادمادنی برای مردم کردستان است

استاندار کردستان افتتاح و بهرە‌برداری از جاده جدید سنندج به مریوان را بسیار مهم و از پروژه‌های تاریخی و به یاد ماندنی برای مردم استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در آئین افتتاح جاده جدید سنندج به مریوان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: با حمایت های رئیس جمهور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و مدیران استانی این جاده مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه جزو طرح‌های مهم عمرانی استان بود که ساخت آن حدود دو دهه به طول انجامید و در دولت تدبیر و امیدو با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد به اتمام رسید.

مرادنیا با بیان اینکه راه آهن، و فرودگاه سقز دو طرح مهم دیگر عمرانی استان هستند، اظهار کرد: امیدواریم طی روزهای باقیمانده از عمر این دولت این پروژه ها با حمایت ویژه وزیر راه و شهرسازی نیز به اتمام برسند و در خدمت توسعه استان قرار بگیرند.

استاندار کردستان اضافه کرد: در دو ماه گذشته اعتبارات بسیار خاص و ویژه ای به این پروژه ها اختصاص پیدا کرد که از این بابت از همگان سپاسگزارم.

مرادنیا عنوان کرد: از طرف دفتر مقام معظم رهبری نیز ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده سنندج به مریوان اختصاص یافت که کمک شایانی به پیشرفت پروژه کرد.