جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۵:۳۱:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۵/۱۲ ساعت ۱۶:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

دستگاه‌های اجرایی حتماً موضوع تکریم بازنشستگان را مدنظر قرار دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، تکریم بازنشستگان را یک وظیفه همگانی عنوان و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی حتماً موضوع تکریم بازنشستگان را مدنظر قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ خالد جعفری در نشست اعضای ستاد شانزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در استان کردستان که به منظور هماهنگی و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه های ۲۵ذی‌الحجه برگزار شد، اظهار داشت: تکریم بازنشستگان و تجلیل از کار و خدمات آنان به عنوان یک وظیفه همگانی باید فرهنگ سازی شود و احترام و بزرگداشت این عزیزان نباید موکول به یک روز یا یک مناسبت خاص شود.

رئیس ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با قدردانی از مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری برای توجه به این موضوع و اقدامات ارزشمندی که در یکسال اخیر برای بازنشستگان انجام شده است، اظهار داشت: پارسال به دلیل محدودیت کرونایی نتوانستیم مراسم های این روز را آن‌گونه که شایسته بازنشستگان عزیز است، انجام دهیم و بصورت بسیار محدود برنامه هایی برگزار شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای مقابله و مهار این ویروس منحوس در کشورمان گفت: امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر از دست این ویروس منحوس خلاص شده و به زندگی عادی برگردیم. اکنون سلامت بازنشستگان عزیز از همه چیز برای ما مهم‌تر است.

جعفری ادامه داد: برگزاری مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان به صورت نمادین و در مکانی مناسب و فضای باز با تعداد محدود و انعکاس آن کار بسیار ارزشمندی است و دستگاه‌های اجرایی حتماً موضوع تکریم بازنشستگان را باید مدنظر قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، خدمت و احترام به بازنشستگان را خدمت و تکریم به آیندگان و شاغلین دانست و افزود: این امر موجب ایجاد انگیزه و افزایش روحیه و ترویج یک فرهنگ ارزشمند در جامعه خواهد شد.

وی بر توجه جدی به محتوای برگزاری مراسم و برنامه ها، ایجاد فرصت برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات بازنشستگان و استفاده از نقش رسانه ها در بحث اطلاع رسانی و انعکاس تجربه های با ارزش بازنشستگان به خصوص در صدا و سیمای استان تاکید کرد و گفت: مطالبات پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان و تامین اعتبار آن از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حال حاضر یکی از دغدغه های مهم این عزیزان است که درحال پیگیری از متولیان امر هستیم.

جعفری در پایان گفت: استانداری کردستان نیز همانند سایر دستگاه های اجرایی استان، آمادگی هرنوع همکاری برای بزرگداشت مقام پیشکسوتان و نهادینه کردن احترام و تکریم هرچه بیشتر این عزیزان در جامعه را دارد.