پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۴:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۶/۲۴ ساعت ۱۸:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

ایجاد فضاهای آموزشی نیاز مبرم استان است

استاندار کردستان بر اتمام مدارس در دست ساخت و فضاهای آموزشی کە از نیازهای مبرم استان است تاکید کرد.

بە گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان ضمن انتقاد از عدم اتمام برخی پروژه های آموزشی در سطح استان گفت: ایجاد فضاهای آموزشی از نیازهای مهم و اساسی استان است و باید تلاش جدی برای اتمام این پروژه ها در دستور کار باشد.
وی با بیان اینکه ما باید وعده هایی را که به مردم می دهیم را عملیاتی کنیم افزود: سال گذشته قرار شد همه مدارس و فضاهای آموزشی در دست ساخت تا اول مهر امسال به اتمام برسد که این وعده محقق نشده است.
مرادنیا افزود: ما در دولت نسبت به ساخت مدارس مورد نیاز برای دانش آموزان متعهد بودیم و برای تامین اعتبار آنها نیز بسیار تلاش کرده ایم و باید برای به ثمر رسیدن این طرح ها نیز سازمان نوسازی مدارس جدی تر عمل کند.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از همه مدیران آموزش و پرورش در سطح استان درخواست کرد: ممکن است در سال جدید تحصیلی بخشی از آموزش ها کماکان در فضای مجازی  ادامه داشته باشد، لذا ضروری است فضای شور و نشاط آغاز سال تحصیلی وجود داشته باشد.
وی ضمن تقدیر از تلاش آموزشیاران و معلمان نهضت سوادآموزی که با جدیت در سطح روستاها و مناطق محروم مشغول خدمت هستند، اظهار کرد: از همه خانواده ها درخواست می کنم نسبت به تحصیل فرزندان خود حساس باشند تا در آینده شاهد ریشه کنی بیسوادی در استان باشیم.