شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۲۲:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۶/۲۹ ساعت ۲۳:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

تقاطع غیرهمسطح سه راهی مریوان تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

استاندار کردستان در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی مریوان گفت: بر اساس وعده‌ای که پیمانکار داده، پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی مریوان(در مسیر ارتباطی سنندج - دیواندره - مریوان) تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان بهمن مرادنیا در این بازدید یادآور شد: این تقاطع از نقاط حادثه خیز استان بود و بخاطر عدم آشنایی رانندگان کامیون‌های عبوری از مریوان به سمت سنندج، هر از گاهی حوادث ناگوار رانندگی اتفاق می‌افتاد.

استاندار کردستان به پیگیری برای اجرای این پروژه با همت اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: اکنون تقاطع از نظر فنی آماده است، فقط بحث آسفالت آن مانده که تا همین هفته تامین خواهد شد و تا یک ماه آینده بهره برداری می‌رسد.

سرپرست کارگاه این پروژه هم با اشاره به اینکه این طرح ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده قیرپاشی و آسفالت است، اضافه کرد: تاکنون برای اجرای آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای آسفالت هم حدود ۸۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

او با اشاره به اینکه به ۱۰ هزار تن آسفالت نیاز داریم، ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه، ترافیک و نقاط حادثه خیز سه راهی مریوان، دیواندره و سنندج رفع خواهد شد.