شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۱۰:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۶/۳۱ ساعت ۲۰:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

شورای شهر سنندج ساماندهی وانت‌های دستفروش را به عنوان مطالبه عمومی پیگیری کند

استاندار کردستان، تاکید کرد که شورای شهر سنندج باید ساماندهی وانت های دستفروش را به عنوان مطالبه عمومی به صورت جدی پیگیری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل راه های استان اظهار داشت: موضوع ساماندهی وانت های دستفروشی باید به جد پیگیری شود چون مطالبه و توقع مردم است.

وی افزود: علاوه بر اینکه چهره زشتی در ورودی شهر ایجاد کرده اند بخشی از ترافیک سنندج نیز به دلیل توقف این وانت ها در نقاط مختلف است لذا اگر می خواهیم شهر نظم بگیرد باید در چند نقطه از شهر محل هایی برای این وانت ها مناسب سازی شود. 

مرادنیا خاطرنشان کرد: اگرچه این کار موجب نارضایتی عده ای خواهد شد اما نباید این شرایط را به مردم تحمیل کنیم و شهر قربانی این عده شود. 

وی متذکر شد: برخی از این وانت های دستفروش از شهرهای دیگر به سنندج می آیند و دلیل این امر این است که چنین فضایی برای آنها فراهم است. 

در این جلسه همچنین موضوع ایمن سازی راه های استان نیز بررسی شد که استاندار بر ضرورت نصب علائم در راه ها بویژه مسیرهای پرخطر تاکید کرد و افزود: گردنه صلوات آباد باید در اولویت قرار گیرد بویژه در نقاطی که تعریض شده و بعد از آن در حالت قبلی قرار دارد، از لحاظ ایمنی کار نشده است. 

وی همچنین ضرورت تعیین تکلیف آنتن دهی در مسیر تیژتیژ گاران را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این مسیر مدت هاست زیر بار ترافیک رفته لذا باید اجرای آنتن دهی آن تسریع شود. 

مرادنیا ضمن ابراز نارضایتی از اجرای مصوبات جلسه قبل این کمیسیون تاکید کرد: سلامت و امنیت مردم در حوزه راه ها بسیار مهم است و باید به جد پیگیری شود چرا که غفلت در این زمینه خیانت به مردم است.