چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۳۰:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۷/۱۰ ساعت ۱۷:۲۰
لینک کوتاه مطلب:

معاون سیاسی استاندار:

نیروی انتظامی مأمن و ملجأ مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: نیروی انتظامی مأمن و ملجأ مردم است و مردم به آنان اطمینان دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ محمدابراهیم زارعی، در جلسه برنامه ریزی و تدوین فعالیت ها و اقدامات متناسب با گرامیداشت هفته ناجا، زحمات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد کرونا را شایسته تقدیر دانست و افزود: شما حافظ امنیت شهری و مرزی هستید و آنچه اهمیت دارد تلاش شما برای جلوگیری از آسیب ها و ناامنی هاست.
وی با تاکید برضرورت آموزش مداوم و پایدار در راستای آگاهی بخشی به جامعه، اظهار داشت: باید با آسیب شناسی، میزان اثربخشی آموزش ها را بسنجیم و به یاد داشته باشیم همه ما همیشه نیازمند آموزش های جدید، مرتبط و مناسب هستیم.
زارعی در ادامه، مردم را عدالت جو، امنیت خواه، قدردان، احترام طلب، تحول خواه و تطبیق گر عنوان کرد و از زحمتکشان نیروی انتظامی خواست این ویژگی ها را به عنوان مطالبه مردم از آنان، مدنظر داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، افزود: ناجا ماموریت های مختلفی دارد، از مرز گرفته تا مسائل اجتماعی، فرهنگی و بخشی از هرآنچه که در جامعه وجود دارد، به نیروی انتظامی بازمی گردد.
وی در این جلسه از کلیه دستگاه های اجرایی و رسانه های استان خواست، با تمام توان در برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته ناجا، پای کار باشند تا نیروی انتظامی به پشتیبانی جامعه دلگرم باشند.
شایان ذکر است، امسال از ۱۷ لغایت ۲۳ مهرماه با شعار “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.