جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۸:۱۸:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۷/۱۲ ساعت ۱۹:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

برون سپاری برخی خدمات دستگاه‌های دولتی، به نفع مردم است

استاندار کردستان بر لزوم اجرای برون سپاری بخشی از خدمات (غیر حاکمیتی) دستگاه‌های دولتی به دفاتر پیشخوان تاکید کرد و این امر را به نفع مردم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه شورای توسعه مدیریت استان، در خصوص موضوع واگذاری بخشی از خدمات دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان در قالب دولت الکترونیک، گفت: مردم از سرگردانی در دستگاه های اجرایی برای یک پاسخ، نامه یا مجوز، گله مند هستند لذا تحقق برون سپاری خدمات می تواند در تسریع کارها بسیار موثر باشد.
وی در خصوص دستور کار دوم جلسه و نتایج ارزیابی جشنواره شهید رجایی، ضمن تبریک به دستگاه های منتخب، خواستار اضافه شدن بانک ها و دانشگاه های شاخص استان به لیست برترین ها شد.
مرادنیا خاطرنشان کرد: انصافاً بانک های کشاورزی، ملی و تجارت استان، به صورت ویژه ارائه خدمت کرده اند و این نشان می دهد مدیر و کارکنان این بانک ها با تلاش و دلسوزی فراوان عمل میکنند لذا شایسته تقدیر هستند.
استاندار کردستان در ادامه به خدمات ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی و قرارگیری بیمارستان های کوثر و بعثت در صدر ۱۰۰ بیمارستان برتر کشور و همچنین موفقیت های علمی و پژوهشی دانشگاه کردستان در سطح جهانی اشاره کرد و افزود: متاسفانه از برخی موفقیت ها غافل می شویم و آنها را نادیده میگیریم.
وی یادآور شد: اساتید دانشگاه کردستان با دل و جان و عِرق خاص به این دانشگاه برای ارتقاء آن تلاش کرده اند و در نتیجه زحمات دانشگاه علوم پزشکی هم علیرغم بالا بودن آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان آمار مرگ و میر بسیار پایین تر از استان های دیگر بود، لذا باید قدردان این موفقیت ها باشیم.
صدا و سیمای مرکز کردستان نیز دیگر دستگاهی بود که استاندار خواست افزودن آن به لیست برگزیدگان جشنواره شهید رجایی شد و اذعان داشت: زحمات صدا و سیمای استان در بحث اطلاع رسانی بویژه در بحث کرونا و همچنین انعکاس خدمات دولت، قابل تقدیر است.
مرادنیا همچنین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز باید در لیست برگزیدگان جشنواره شهید رجایی قرار گیرد چرا که خود این سازمان بیسترین وقت و انرژی را در بحث موافقت نامه ها، پروژه ها و … صرف می کنند و تعلل آنها می تواند بسیار به ضرر استان باشد و تسریع آنها در کارها، منافع بسیاری برای استان دارد.