جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۶:۴۷:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۷/۲۹ ساعت ۱۷:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

پرداخت ۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۹ واحد تولیدی در کردستان مصوب شد

پرداخت 790 میلیارد ریال تسهیلات به 9 واحد تولیدی در کردستان در یکصدوهفتادویکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد.

 

 

به گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان بە نقل  از ایرنا، تاکنون یکصدو هفتاد و یک جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کردستان تشکیل شده که در آن یک هزار و ۳۲۲ مورد پرونده مطرح شده است.

این تعداد جلسه ۲ هزار و ۲۸۵ مصوبه داشته که از این تعداد تاکنون به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ۷۰ درصد آن اجرایی شده و مابقی در دست اجرا است.

در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه این کارگروه که روز پنجشنبه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان تشکیل شد مشکلات سه پروژه گردشگری بررسی و مسائل پیش روی ۲ واحد راکد هم مطرح و تصمیاتی برای برطرف کردن آن گرفته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه با اشاره به اینکه مصوبات کارگروه چه در سطح ملی و استان لازم الاجرا است، اضافه کرد: مصوبات کارگروه  براساس استدلال ها و سازوکارهای قانونی به تصویب می رسند.

خالد جعفری با بیان اینکه هدف ما و بانک در این کارگروه این است که تسهیلات در راستای طرح مصوب هزینه شود، افزود: تحقق این مهم مستلزم نظارت بیشتر و تعهد و مسوولیت پذیری صاحبان واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه با حاشیه سازی کاری پیش نمی رود، اضافه کرد: سرمایه گذاری که در مجموعه ای انجام شده و اشتغالی هم ایجاد شده نباید مانعی بر سر راه تولید و فعالیت در آن قرار گیرد.