شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۳۸:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۷/۲۹ ساعت ۱۵:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

افتتاح ۲ سرای محلە در نایسر و کانی کوزلە سنندج/ همیشە نیازمند آموزش‌های کاربردی و بە روز هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ۲ سرای محلە در مناطق نایسر و کانی کوزلە سنندج را افتتاح کرد.

بە گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ محمد ابراهیم زارعی در آئین افتتاح این سرای محلات آموزش و توانمند سازی ساکنین این مناطق از جمله اهداف سرای محلات عنوان کرد و گفت: با این دست اقدامات می توان علاوه بر توانمند سازی جامعه هدف در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز موثر واقع شد.
وی فرهنگ سازی در بخش های مختلف و آموزش شیوە صحیح زندگی را از رسالت های سرای محلات دانست و گفت: ما نیاز داریم که همیشه آموزش های لازم و متناسب با شرایط روز را داشته باشیم و این امر یک ضرورت و نیاز مستمر و همیشگی است.
زارعی اضافه کرد: اگر آموزش ها به درستی ارائه شود می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: مبنا و اساس تمام اقدامات را بر پیشگیری بگذاریم ، چرا که پیشگیری بسیار کم هزینه تر از درمان است.
زارعی با بیان اینکه تاکنون سه سرای محله در حسن آباد سنندج، کانی کوزلە و نایسر افتتاح شدە است، اظهار کرد: در تلاشیم کە این سرای محلات را نیز در آیندە و در شهرهای سقز و مریوان داشتە باشیم.
ساختمان سرای محلات در مناطق محروم و کم برخوردار توسط دولت خریداری و برای توانمند سازی و آموزش اقشار ضعیف و آسیب دیده در اختیار تشکل ها و نهادهای غیر دولتی قرار می گیرد.