جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۲:۳۹:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱ ساعت ۱۸:۰۱
لینک کوتاه مطلب:

در کردستان بر عهد خود ماندم

استاندار پیشین کردستان عنوان کرد در طول چهار سال تصدی پست استانداری کردستان بر عهد و پیمان خود با مردم استان ماندم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا استاندار قبلی کردستان در آئین معارفه استاندار جدید کردستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در زمان ورودم به کردستان با خود عهد کردم با مردم صادق، امانتدار و پایبند به عهد خود باشم .

وی افزود: حساسیت‌های مذهبی را در مسئولیت‌های استان منتفی کردم و در پست‌های مدیریتی بسیاری از نیروهای بومی استان استفاده کردم.

استاندار قبلی کردستان با بیان اینکه حفظ جایگاه قوه مجریه از دغدغه‌های دیگرم بود، بیان کرد: در انتخاب مدیران و فرمانداران سعیم بر این بود تصمیم‌گیر خود قوه مجریه باشد.

وی بالا بردن ۳۵ درصدی اعتماد درون سازمانی در استانداری و بالا بردن انگیزه برای نیروها را از دیگر اقدامات خود دانست و گفت: ساخت سریال از یک شخصیت اهل سنت کرد از دیگر دستاوردهایی بود که در استان انجام شد.

مرادنیا اضافه کرد: تخصیص آب به بخش کشاورزی، انتخاب کردستان بعنوان پایتخت نوروز، برگزاری کنگره بین‌المللی مشاهیر کرد نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در سنوات اخیر در استان انجام شد و همه علما، مسئولان و مردم، سپاه در استان در این راستا همکاری و همراهی کردند.

استاندار قبلی کردستان از وزیر کشور درخواست کرد، موضوع آب شرب سنندج که تاکنون اقداماتی از جمله پیگیری انتقال اب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج انجام شده را پیگیری نمایند تا مشکل آب شرب سنندج حل شود.

وی افزود: اقدامات بزرگی در حوزه اب در کردستان انجام شد که پروژه‌هایی برای انتقال آب به دشت‌های شرقی استان در دست اجراست که اینده نویدبخشی را برای توسعه استان در پی خواهد داشت.

مرادنیا از انتخاب زارعی کوشا بعنوان استاندار کردستان تقدیر کرد و گفت: قطعا با جوانگرایی ایشان در توسعه استان موفق خواهند بود و آماده همراهی برای توسعه استان هستم