پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۵۱:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۴ ساعت ۱۷:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

امنیت پایدار با بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم حاصل می شود/ نیازمند تعامل و همفکری با همە دلسوزان استان هستیم

استاندار کردستان تاکید کرد کە امنیت پایدار در استان با بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم حاصل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه همه تلاش و همت خود را باید صرف ارتقا جایگاه استان در همه شاخص ها بکنیم، گفت: اعتقاد دارم باید با کار شبانه روزی در خدمت مردم باشیم و کارهای اساسی و بنیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان انجام دهیم چرا که با این اقدام امنیت پایدار در استان ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه در انتصاب به عنوان استاندارکردستان وامدار هیچ گروه و جریانی نیستم، افزود: رویه و رویکرد من در مدیریت استان همفکری و مشورت با همه دلسوزان استان است و اعتقاد دارم باید راه تعامل را پیش گرفت.

زارعی کوشا در ادامه سخنان خود به تغییر رویکرد دولت در مباحث بودجه ریزی اظهار کرد: دیدگاه دولت از پروژه محوری به شاخص محوری تغییر پیدا کرده و قرار است دولت اختیارات بیشتری را به استان ها بدهد.

وی اضافه کرد؛ از جمله مشکلات کنونی استان این است که پروژه های زیادی در استان انجام شده ولی این پروژه ها تغییری در معیشت و بهبود زندگی مردم ایجاد نکردە است.

استاندار کردستان نوع نگاە و رویکرد نمایندە ولی فقیە در استان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: وجود شخصیتی از این دست برای استان فرصت است و از تفکرات و مشورت های ایشان در راستای اداره بهتر استان استفاده خواهیم کرد.

زارعی کوشا در ادامه کردستان را استانی فرهنگی و دارای غنا و پیشنه تاریخی ذکر کرد و گفت: کارهای فرهنگی با ساختار اداری موجود به جایی نمی رسد و باید امورات و برنامه های فرهنگی را در خارج از سیستم اداری پیگیری کرد.