جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۸:۲۸:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۸ ساعت ۱۹:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان؛

دلگرم بە حمایت دستگاە قضایی در کردستان هستیم/ جوان سازی مدیریت استان را مورد توجە قرار خواهیم داد

استاندار کردستان تاکید کرد کە در راە توسعە و اعتلای همە جانبە استان بە حمایت‌های دستگاە قضایی دلگرم هستیم.

 


بە گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان کردستان با بیان اینکە خدمت بە مردم و رشد همە جانبە کردستان جزو سیاست‌های دولت مردمی در استان خواهد بود، گفت: بی گمان تحقق کامل این ایدە نیازمند همکاری و تلاش شبانە‌روزی است و در این راە نیز نیازمند حمایت دستگاە قضایی هستیم.

وی ادامەداد: کردستان در بخش منابع انسانی نیروهای توانمندی دارد اما بە جریان انقلابی خیلی توجە نشدە وباید در این بخش همت و تلاش مضاعف داشتە باشیم.

زارعی کوشا جوان سازی مدیریت استان و سالم سازی فضا را از ضروریات استان برشمرد و افزود: ما نباید در استان زمینه نا امیدی مردم را فراهم کنیم و با همه مدیران به شرط کار شبانه روزی میثاق می‌بندیم و اگر در این راه هیچ گونه کوتاهی و کم کاری را تحمل نخواهیم کرد.

استاندار کردستان عنوان کرد: امیدوارم در دولت سیزدهم مردم استان طعم واقعی خدمت را بچشند.

وی در ادامه مدیران دستگاه قضایی استان را مجموعه‌ای خدوم و سلیم النفس ذکر کرد و گفت: وجود این مجموعه برای استان و خدمتگزاری بیشتر فرصتی مغتنم بە شمار می رود.

در این دیدار رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان نیز ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای استاندار جوان کردستان بر حمایت دستگاە قضا از دولت برای خدمت بیشتر بە مردم و توسعە استان کردستان تاکید کردند.