شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۵۵:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱۱ ساعت ۱۳:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

توسعه کردستان باید از پروژه محوری به سمت شاخص محوری سوق داده شود

استاندار کردستان تاکید کرد که مسیر توسعه کردستان باید از پروژه محوری به سمت شاخص محوری سوق داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با جمعی از مسوولان و معتمدین شهر سریش آباد در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای طرحهای عمرانی و اقتصادی زیر بنایی استان باید برحسب نیازهای واقعی مردم انجام شود و پروژه هایی که شاخص های توسعه استان را ارتقا می بخشد در اولویت قرار می گیرد.

وی افزود: شهر شهید پرور سریش آباد همواره در بسیاری از عرصه های مختلف انقلاب اسلامی مشارکت گسترده ای داشته و ارادتمندی خود را به نظام و ولایت نشان داده است.

استاندار کردستان تاکید کرد: در این راستا مردم غیور و انقلابی سریش آباد مستحق برخورداری از خدمات مناسب هستند و امیدواریم با همت مردم و مسوولان هر چه بیشتر شاهد توسعه همه جانبه آن باشیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی ازکارهای انجام شده توسط سایر دولت های پیشین در بخشی دیگر از سخنانش ابراز داشت: متاسفانه با وجود همه اقدامات صورت گرفته هنوز در بسیاری از شاخص ها از جمله در بیکاری و سرانه درآمد مردم با میانگین کشوری فاصله زیادی داریم و باید همه با تمام توان برای کاهش این مشکلات کوشش کرد.

زارعی کوشا تصریح کرد: با وجود تحریم های ظالمانه علیه انقلاب اسلامی و تنگناهای اقتصادی کشور قطعا در استان تلاش خواهد شد تا با همراهی مردم و مسوولان مسیر توسعه استان شتاب گیرد.

وی اذعان داشت: متاسفانه با وجود همه ظرفیت های خدادادی استان هنوز این پتانسیل ها به درستی در جهت توسعه استان استفاده نشده است.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: قطعا در انتصابات مدیران به دنبال شایسته سالاری هستیم وافراد توانمند و موفق در سیستم مدیریتی استان بکارگیری می شوند.

زارعی کوشا در پایان گفت: خوشخبتانه با برنامه ریزی و رایزنیهای انجام شده در آینده نزدیک هلدینگ اقتصادی مشترک مابین استان های مرزی غرب کشور و استان های اقلیم کردستان عراق راه اندازی و از این ظرفیت جهت تحقق اهداف توسعه پایدار استان استفاده خواهد شد.