پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۵۲:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱۲ ساعت ۱۵:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

مشاور استاندار در امور معلولان منصوب خواهد شد/ جامعە معلولان قشری متدین و دارای ارتباطات قوی معنوی هستند

استاندار کردستان وعدە داد کە در هفتە آیندە مشاور امور معلولان جهت پیگیری امورات مربوطه و از میان خود آنان منصوب خواهد شد.


بە گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسمی که به مناسبت  روز جهانی معلولان و اهدا ۱۰۰ دستگاه ویلچر برقی توسط خیر کردستانی برگزار شد، گفت: جامعه معلولان دارای برخی نیازمندی‌ها و مشکلات خاص خود هستند و ما حتما ارتباط خود را با این قشر از جامعه حفظ خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در انجام امورات معلولان در هفته آینده مشاور امور معلولان خود را از میان خود آنان انتخاب و منصوب خواهم کرد.

زارعی کوشا با بیان اینکه جامعه معلولان را افرادی دارای روحیات بالای معنوی تشکیل می دهند و در میان آنان حافظان کل قرآن وجود دارد، افزود: داشتن روحیات معنوی از ویژگی‌های خاص معلولان به شمار می‌رود و مانیز تا جایی که ممکن باشد در خدمت آنان خواهیم بود.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود اهدا ۱۰۰ دستگاه ویلچر برقی به ارزش بیش از سه و نیم میلیارد تومان توسط خیر کردستانی را ارزشمند و دارای اجر عظیم الهی دانست و گفت: خیرین همانند ستاره‌ای در آسمان می‌درخشند و اقدام آنان همواره شایسته تقدیر و قدردانی است.

در پایان این مراسم لوح تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار کردستان به خیر خداجوی کردستانی دکتر بهنام محمدی اهدا شد.