جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۸:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱۷ ساعت ۲۱:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان دردیدار شورا و شهردار سنندج:

شهرداری‌ها با ایجاد درآمد پایدار مسیر توسعه شهری استان را سرعت بدهند

استاندار کردستان گفت: شوراها شهرداران ‌ با تلاش بیشتر برای تجهیز و تحصیل درآمدهای پایدار، مسیر توسعه عمرانی استان را تسریع کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهارداشت: باید با همدلی و همفکری برای توسعه و عمران وآبادانی همه جانبه شهر سنندج و دیگر شهرهای استان بکوشیم و محیطی زیبا و آرام بخش را برای مردم مهیا کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس اقتصادی و مشکلات دوران تحریمهای ظالمانه علیه کشور شاهد کمبودها و مشکلاتی در تامین اعتبارات هستیم که باید با همدلی و همفکری شرایط تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز برای طرح های شاخص محور استان در کوتاه ترین زمان ممکن را به انجام برسانیم.

استاندار کردستان ادامه داد: دولت سیزدهم و مدیریت استان با انگیزه وعلاقمندی فراوان گام در راه خدمت به مردم نهاده و امیدواریم با تحقق اهداف مورد نظر تحولی اساسی در توسعه استان صورت گیرد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیات دولت آمادگی کامل خود را برای تسریع در روند پیشرفت استان اعلام داشته و قطعا این عزم جدی دولت بزودی نتایج مثبتی برای استان بهمراه خواهد داشت.
وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز داشت: مردم کردستان نقش مهمی در تاریخ ایران و نیز حق بزرگی بر گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و باید با همه توان بستر ارائه خدمت مناسب و صادقانه را برای آنها مهیا کنیم.

استاندار کردستان خطاب به شهردار و شورای اسلامی شهر سنندج در مورد اهمیت خدمت به مردم، اظهار داشت: شوراها اسلامی و شهرداریها خط مقدم خدمات به مردم بوده و وظایف خطیری در ایجاد محیطی آرام بخش و همراه با رفاه را بر عهده دارند.

وی یادآوری کرد: سنندج ویترین و پیشتاز عمران و توسعه شهری در استان است و امیدواریم شاهد ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم باشیم تا سنندج به کانون توجه پیشرفت و عمران شهری در غرب کشور تبدیل شود.

لازم به ذکر است در این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و گزارشی از وضعیت عملکرد شهرداری سنندج را به اطلاع استاندار کردستان رساندند.