پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۲:۳۱:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۱ ساعت ۲۱:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

در نخستین گام سفرهای شهرستانی استاندار کردستان؛

وضعیت تامین آب شرب و منطقه ویژه اقتصادی بانه مورد بررسی قرار می گیرد

استاندار کردستان در اولین سفر شهرستانی خود، روز پنج شنبه راهی شهرستان بانه می شود و قرار است ضمن برگزاری دیدارهای مختلف مسئله مهم تامین آب شرب این شهر مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسامی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی کوشا در سفر کاری یک روزه به شهرستان بانه که با همراهی شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی این استان صورت می گیرد، قرار است علاوه بر بازدید از وضعیت پروژه های مختلف این شهرستان، دیدارهای با مدیران و اقشار مختلف نیز داشته باشد.

مدیرکل حوزه استاندار کردستان در خصوص جزییات سفر یک روزه دکتر زارعی کوشا به شهرستان بانه، گفت: در جریان سفر یک روزه استاندار کردستان به شهرستان بانه شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی مرتبط با برنامه های سفر نیز حضور دارند.

علیرضا خزایی ادامه داد: استاندار کردستان و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان بانه با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و سپس با حاج ماموستا خدایی امام جمعه بانه دیدار خواهند کرد.

وی نشست با اعضای شورای افتاء این شهرستان را دیگر برنامه استاندار کردستان عنوان کرد و گفت: بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بانه و همچنین آخرین وضعیت مرز رسمی سیرانبند دیگر برنامه کاری این سفر به شمار می رود.

مدیرکل حوزه استاندار کردستان افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و همچنین حضور مدیران و مسئولان مربوطه، قرار است چالش های پیش روی فعالیت های مرز رسمی سیرانبند و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بانه در محل مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم در خصوص رفع این مشکلات صادر می شود.

وی با اشاره به یکی از مطالبات جدی و به حق مردم شهرستان بانه در راستای تامین آب شرب مناسب، یادآور شد: در این سفر دکتر زارعی کوشا ضمن بازدید از سد عباس آباد و همچنین تصفیه خانه بانه اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکل تامین آب شرب در این شهر را مورد بررسی قرار خواهد داد.

خزایی ضمن اشاره به برگزاری دیدار با اقشار مختلف مردم در جریان این سفر یک روزه، عنوان کرد: دیدار با اقشار مختلف مردم، دیدار با فعالان سیاسی شهرستان و برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و شماری از فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های این سفر یک روزه به شمار می رود.