پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۱۳:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ساعت ۱۵:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

۲ فاز دیگر طرح مدیریت هوشمند کرونا در کردستان اجرا می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تاکنون سه مرحله از طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان اجرایی شده و فازهای چهارم و پنجم نیز از ۱۸ دی آغاز می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، محمد رضایی  در جلسه‌ای که به منظور اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در این مرحله حمل و نقل برون شهری و واحدهای علمی، تحقیقاتی و آموزشی مورد نظارت و پایش قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام مراکز دانشگاهی، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و موسسات فرهنگی، علمی و تحقیقاتی در زمان بندی مشخص، نظارت و کنترل برطرح واکسیناسیون را انجام دهند، از هیات امنای مساجد، اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی نیز خواست در مراسم های ملی مذهبی و نمازهای جمعه و جماعت نسبت به ترغیب مردم نسبت به تزریق دز سوم واکسن اقدام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: صدا و سیمای مرکز کردستان و رسانه های استان هم با بهره‌گیری از افراد متخصص، در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اقدام کنند.

رضایی اضافه کرد: برابر الزامات و آیین نامه های انضباطی با کارمندانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند برخورد می شود و آنها موظف به ارائه تست پی سی آر منفی به صورت دو هفته یک بار با هزینه شخصی خود هستند.