پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۶:۲۵:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت ۰۱:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

دانشگاه علوم پزشکی کردستان تا رسیدن به شرایط مطلوب همچنان فاصله دارد

استاندار کردستان با اشاره به وضعیت مناسب دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: علیرغم فعالیت‌های خوب صورت گرفته، این دانشگاه تا رسیدن به شرایط مطلوب همچنان فاصله دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، نوع بیان و استقبال رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی از رئیس جدید را بسیار ارزشمند و نشانه وجود اخلاقمداری در جامعه عنوان کرد و افزود: تغییر در مسئولیت، به مثابه واگذاری بار مسؤولیتی است.

وی افزود: دکتر رضاعی در دوره‌ای ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان را بر عهده داشتند که می‌توان گفت سخت‌ترین دوره این چهار دهه بوده و هرچند که ما همواره مدیون و مرهون زحمات کادر بهداشت و درمان هستیم اما این دو سال که جزو سخت‌ترین دوران‌ها بود ارزشمندی زحمات کادر بهداشت و درمان را بیش از پیش برای مردم آشکار کرد.

زارعی‌کوشا، با ابراز خرسندی از اینکه دانشگاه علوم پزشکی کردستان جزو دانشگاه‌های موفق کشور است، یادآور شد: این خوشحالی به معنای رضایتمندی نیست بلکه به معنای شکرگزاری است و باید مسیر رسیدن به نقطه مطلوب را با هم طی کنیم.

وی خواستار تلاش برای توسعه و تقویت فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کردستان شد و افزود: باید برای رسیدن به شرایط مطلوب خدمت رسانی به مردم از تمامی ظرفیت های در اختیار بهره برداری کرد.

استاندار کردستان در ادامه‌ دکتر عبدالملکی را جزو نیروهای ارزشمند استان دانست و از وی به خاطر پذیرفتن مسؤولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان تشکر کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات دکتر فرزین رضاعی، با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر فریدون عبدالملکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان معرفی شد.