سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۲:۱۹:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت ۲۰:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در دیدار با هیات والیبال؛

لزوم حمایت مجموعه‌های اقتصادی از ورزش کردستان/ توسعه ورزش زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است

استاندار کردستان از مجموعه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی این است خواست به صورت جدی از ورزش کردستان حمایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در دیدار هیات والیبال و تیم خانه والیبال ژیوار سنندج با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی علاوه بر کارها و زمینه‌های فعالیت خود یک وظیفه فرهنگی و اجتماعی نیز دارند، گفت: متاسفانه در کردستان حمایت از ورزش توسط بخش خصوصی و فعالان اقتصادی چندان نهادینه نشده است و ما باید ساز و کار مناسب را در این رابطه طراحی کنیم.

وی به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش شور و نشاط در جامعه اشاره کرد و افزود: اعتقاد دارم که  علاوه بر ترویج ورزش‌های همگانی در استان، باید تیم داری و حضور در لیگ‌های مختلف نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

زارعی کوشا در ادامه حضور خیرین در حمایت و پشتیبانی از ورزش استان را اقدامی ارزنده و در خور تقدیر ارزیابی کرد و گفت: حمایت خیرین از ورزش نشانه مسئولیت‌پذیری و عمل به وظایف اجتماعی است و این مهم را باید همواره در جامعه ترویج کرد.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد که بانوان ورزشکار کردستانی با توان و استعدادی که دارند بتوانند در سطح ملی بدرخشند و برای استان افتخار کسب کنند.

وی افزود: من به عنوان نماینده دولت در کردستان در حد توان و مقدورات از ورزش استان و خصوصا ورزش بانوان حمایت خواهم کرد.

در این دیدار اعضا هیات والیبال استان و تیم خانه والیبال سنندج مشکلات، دغدغه‌ها و کاستی‌های خود را با استاندار کردستان مطرح کردند.