پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۷:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۰۱:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا؛

مبارزه با قاچاق کالا در کردستان نیازمند ساماندهی و مدیریت مرز است

استاندار کردستان گفت: مبارزه عملی با قاچاق کالا در این استان نیازمند ساماندهی و اعمال مدیریت بهتر بر مرزهای کردستان است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در پنجمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت با قاچاق کالا و ارز استان کردستان، بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، مبارزه با قاچاق است.
وی با اشاره به آسیب های مخرب این پدیده بر بخش های مختلف جامعه، عنوان کرد: این تاکید رهبری به دلیل صدمه و آسیب بزرگی است که مسئله قاچاق بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
وی فرمان مقام معظم رهبری را حجت بر همه مدیران و مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: مقصور معظم له از مبارزه با قاچاق، مبارزه با جریان های بزرگ است.
دکتر زارعی‌کوشا، پدیده کولبری را معلول علت‌هایی از جمله بیکاری و فراهم نبودن زیرساخت‌های اقتصادی دانست و گفت: ما هم در استان باید در مبارزه با قاچاق، این تفکیک را رعایت کنیم.
استاندار کردستان ضمن اشاره به لزوم ساماندهی مناطق مرزی استان، تاکید کرد: تا ساماندهی مرز به درستی انجام نشود مبارزه با قاچاق به صورت کامل ممکن نیست.
وی ابراز امیدواری کرد با توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه کردستان، شرایط اقتصادی استان بهبود یافته و در کنار این مهم مسئله مبارزه با قاچاق کالا با جدیت ویژه ای دنبال شود.
استاندار کردستان در ادامه ضرورت اجرای مصوبات جلسات را مورد تاکید قرار داد و افزود: عدم اجرای این مصوبات در موضوعات مختلف از سوی دستگاه های دولتی قابل قبول نیست و همه باید در این راستا نقش و وظایف خود را به خوبی اجرایی و عملیاتی کنند.