جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۷:۲۲:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت ۱۵:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

شوراهای اسلامی حلقه وصل دولت و مردم هستند/ اعلام آمادگی وزارت تعاون برای سرمایه‌گذاری در کردستان

استاندار کردستان بالاترین افتخار در نظام جمهوری اسلامی را انتخاب شدن از سوی مردم دانست و اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی برای دولت و حلقه وصل مردم و مدیران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در جریان برگزاری انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی استان، خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات کشور، تغییر نسل مدیریتی و جوانگرایی است.
وی با یادآوری اینکه اعتماد به نیروهای جوان‌ و مومن در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی پر افتخار ایران شد، افزود: متاسفانه این تجربه در دوره‌های بعد مورد توجه قرار نگرفت و در این سه دهه فرصت کار و کسب تجربه برای جوانان فراهم نشد و نیروی جوان باتجربه پرورش ندادیم.
زارعی‌کوشا ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم این فرصت را در استان کردستان فراهم کنم و برای سال‌های آینده جمعیت قابل توجهی جوان آماده کار مدیریتی و با رزومه قابل قبول داشته باشیم.
استاندار کردستان خواستار تلاش و همکاری بیشتر در راستای خدمت به مردم استان، گفت: تلاش برای توسعه کردستان در اولویت قرار دارد و در این مسیر باید از تمامی ظرفیت های در اختیار استفاده شود.
وی با اشاره به خدمات نظام به مردم استان کردستان، یادآور شد: مشکلات در کردستان انباشته است و برای رفع آنها به همدلی و همفکری نیاز داریم.
زارعی‌کوشا، با تاکید بر اینکه در انتخاب مدیران، شایستگی، بر همه چیز ارجحیت دارد، کفت: ما به مدیرانی نیاز داریم که هم سالم باشند و هم فساد ستیز…
وی با بیان اینکه قصد ندارد کار رسانه‌ای و سیاسی انجام دهد، گفت: وظایف سنگینی بر عهده داریم و بعد از پایان فرصت خدمت نمی‌توانیم به عقب برگردیم و باید برای تصمیماتمان، نزد خدا و مردم حجت داشته باشیم.
استاندار کردستان در پایان از قول وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در ۱۰ طرح اشتغالزای بزرگ در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و گفت: دولت سیزدهم توجهی ویژه به کردستان دارد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.
در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان کردستان در نهایت با راعی اعضا، وحید رضایی به عنوان رییس، هیوا محمدی نائب رییس، سید علی ابراهیمی منشی، محمد محمدپور هیات حل اختلاف و عارف محمدخانی و کیوان ویسیان به عنوان نماینده کردستان در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.