جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۲:۴۵:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت ۱۱:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

حضور در بین مردم ویژگی یک مدیر انقلابی است

استاندار کردستان ضمن تاکید بر حضور مدیران و مسئولان در بین مردم، گفت: این حضور در بین مردم و ارتباط مناسب با آنها از مهمترین ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با دبیران منتخب شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان کردستان، اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخص‌های اصلی و وجه متمایز دین مبین اسلام با سایر ادیان الهی است.

وی ضمن تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: متاسفانه امروز نگاه خوبی نسبت به این فریضه دینی وجود ندارد و باید با فرهنگ سازی این مهم را اصلاح کرد.

استاندار کردستان ضمن اشاره به رسالت آمر به معروف و ناهی از منکر در جامعه، بیان کرد: تذکر دهنده باید با زبان و رفتاری نرم و ملایم این فریضه را جاری کند تا میزان تاثیرگذاری آن در جامعه افزایش یابد.

وی به دستاوردهای اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی که این فریضه در جامعه نهادینه شود، روند خدمت رسانی به مردم در ادارات و سازمان‌های دولتی هم اصلاح خواهد شد.

دکتر زارعی کوشا ادامه داد: دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند با ارائه پیشنهادات سازنده خود مسیر نهادینه شدن این فریضه و کاهش مشکلات مردم در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنند.

وی ضمن تاکید بر اصلاح روند خدمت‌رسانی به مردم، عنوان کرد: مدیران باید صادقانه به مردم خدمت کرده و در میان مردم باشند و این یکی از شاخص‌های یک مدیر شایسته و انقلابی است.

استاندار کردستان تاکید کرد: در اوایل انقلاب و به خصوص در دهه شصت با وجود سختی ‌های فراوان مردم و مدیران در کنار هم بودند و مشکلات و سختی ها را با هم تجربه می‌کردند.

در جریان برگزاری این نشست شماری از دبیران شورای امر به امر و نهی از منکر ادارات و سازمان‌های دولتی استان کردستان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.