جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۳:۲۴:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت ۱۷:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر مردمی برگزار شود

استاندار کردستان مردمی برگزار کردن برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور و مشارکت نسل جوان در این برنامه‌ها ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: خدمت به مردم موفق‌ترین راهبرد است و در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده از زبان هنر ضرورت دارد.

وی ضمن تاکید بر تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای همه اقشار، افزود: وقتی مردم خدمت را لمس می‌کنند، بازخورد آن در گفتار و رفتار جامعه مشهود است.

استاندار کردستان  ضمن تاکید بر اینکه باید برنامه‌های دهه مبارک فجر از حالت کلیشه‌ای خارج شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر هرقدر وجهه‌ی مردمی بیشتری داشته‌ باشد اثرگذاری بیشتری هم خواهد داشت و با حضور جوانان و‌ نوجوانان، این برنامه‌ها مردمی‌تر می‌شود.

دکتر زارعی‌کوشا تدارک و تدوین برنامه‌های دهه فجر را در دو بخش دسته‌بندی کرد و گفت: یکی از جنبه‌ها برگزاری جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی که باید با خلاقیت دنبال شود.

وی ضمن اشاره به استفاده از تجربیات موفق سال‌های گذشته در این راستا، یادآور شد: باید با نگاه به برنامه‌های سال‌های گذشته و برنامه‌های موفق سایر استان‌ها و توجه به نقش استان کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی، برای این‌مناسبت بزرگ‌ ملی برنامه‌ریزی شود.

او اهمیت تکیه و توجه بر فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و افزود: آحاد جامعه به ویژه جوانان به فضای مجازی دسترسی دارند و دشمن هم از همین طریق به دنبال ضربه زدن به انقلاب است و ما باید از این ابزار مهم برای انتقال پیام به نسل نو بهره بگیریم.

استاندار کردستان از دستگاه‌های فرهنگی خواست دستاورد های انقلاب را با تولیدات جذاب و پر محتوا از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای منتقل کنند.

دکتر زارعی کوشا دومین بخش تدوین برنامه‌های دهه فجر را مشارکت همه دستگاه‌های دولتی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی عنوان کرد و‌ گفت: اگر کمیته ارزیابی قوی باشد، همه دستگاه‌ها پای کار خواهند بود.

وی ضمن اشاره به لزوم برنامه ریزی برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت خدمتگزاری به مردم عزیز است.

نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد و در پایان احکام مسئولان کمیته های تخصصی نیز به آنها اهدا شد.