شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۵۸:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۷ ساعت ۲۰:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

آغاز ثبت نام متقاضیان امریه سربازی جهت خدمت در استانداری

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان از جذب و بکارگيری سربازان امريه در آن دفتر به صورت آنلاين و همزمان با سراسر كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ راغب الفت در اين زمينه گفت: ثبت نام از مشمولان متقاضی انجام خدمت مقدس سربازی در مناطق محروم استان که دارای تاريخ اعزام یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ می‌باشند، بصورت اينترنتی و در بازه زماني ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ لغايت ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ از طريق سايت معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم كشور به نشانی www.rdcir.ir  قسمت سامانه جامع حوزه مشمولين معاونت توسعه روستايی و مناطق محروم كشور انجام خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان ادامه داد:  فارغ‌التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دكتری (PHD) در رشته‌های علوم كامپيوتر، مهندسی فناوری اطلاعات (IT)، حسابداری، مهندسی عمران، جغرافیای سنجش از راه دور (GIS) مدیریت و جغرافیای برنامه‌ريزی روستايی كه دارای معدل بالاتر از ۱۶ مي‌باشند با مراجعه به سايت فوق الذكر و مطالعه شرايط جذب و بكارگيری، نسبت به ثبت‌نام اوليه اقدام نمايند. 

الفت تاکید کرد علاوه بر شرط تحصیلی و معدل کل دارا بودن یکی از شرایط خانواده ایثارگران، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، مشولین معاف از رزم، حافظان و قاریان برتر قرآن، سابقه عضویت حداقل ۶ ماهه بسیج و نخبگان و استعدادهای برتر الزامی می‌باشد.

وی در پایان یادآور شد که مدت خدمت مقدس سربازی بصورت امریه ۲۴ ماه است و پس از نهایی شدن اسامی و صدور مجوز امکان جابجایی وجود ندارد.