شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۳۱:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ساعت ۱۲:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار:

بخش کشاورزی محور اصلی توسعه و پیشرفت کردستان است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بخش کشاورزی را محور اصلی توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی این استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، عبدالله رشیدی پور در مراسم تقدیر و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: نگاه دولت آیت الله رییسی توسعه محوری است که در کردستان این مهم از بخش کشاورزی آغاز می‌شود.
وی اظهار داشت: کشاورزان محصولات استراتژیک را تولید می‌کنند لذا کار و فعالیت این قشر بسیار حائز اهمیت است.
رشیدی پور با اشاره به اینکه امروز نگاه دولت مردمی آیت الله رییسی توسعه محوری آن هم به صورت عملیاتی است نه شعاری، اضافه کرد: بی شک این توسعه از جهاد کشاورزی آغاز می‌شود لذا این موضوع بیانگر اهمیت این بخش و توجه ویژه به آن است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان افزود: رویکرد نماینده عالی دولت در استان هم عملیاتی کردن کارها و وعده‌های داده شده است و در این راستا بعد از هر سفر شهرستانی تیمی را برای رصد درخواست‌ها و نامه‌های مردمی تشکیل می‌دهند.
رشیدی‌پور یادآور شد: همه تلاش مدیران بهبود وضعیت اشتغال و تولید در کردستان است و در این راستا توجه ویژه به بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های استان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
وی اضافه کرد: مدیران جدید در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف باید تلاش کنند کارهای موفقیت آمیز و مثبت انجام شده را دنبال و ضعف های موجود را برطرف کنند.
در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات فرید سپری، پیمان اسکندری به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان معرفی شد.