پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۴۷:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۲ ساعت ۱۷:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

خدمت‌رسانی به مردم در ایام‌ نوروز با تمام توان ادامه داشته باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد که در ایام نوروز خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نباید متوقف شود و باید این مهم با جدیت دنبال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی ساعت سه بامداد سه شنبه در بازید سرزده از بیمارستان شهید بهشتی قروه ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت به کادر بهداشت و درمان این شهرستان، یادآوری کرد: علیرغم فشارهای کاری فراوان که در ایام بیماری کرونا بر سیستم درمانی حاکم شد، خدمات بهداشتی و درمانی به نحو شایسته تداوم پیدا کرد که این امر مرهون تلاش های کادر پزشکان، پرستاران و مجموعه علوم پزشکی بود.
وی افزود: لازم است در جهت رفاه حال مردم و ارائه خدمات بهتر در تعطیلات نوروزی خدمت رسانی همچنان با کیفیت بالاتر ادامه داشته باشد.
رمضانی ادامه داد: علاوه بر سیستم درمانی دیگر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان نیز باید آمادگی خود را برای مقابله با هر پدیده و رویدادی حفظ کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همزمان با بازدید از بیمارستان شهید بهشتی قروه با مردم و مراجعان نیز گفتگو  و در جریان مشکلات و کمبودها از زبان خود مردم قرار گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و سرپرست فرمانداری شهرستان قروه در ادامه بازدید از شهر قروه، با پاکبانان شهرداری دیدار نموده و از آنها تقدیر کردند

.