شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۶:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۱ ساعت ۲۰:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه معرفی شد

طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تقدیر از اسماعیل رستم پور، کمال خدری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بانه معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی در این مراسم ضمن اشاره به لیالی قدر و اهمیت طاعت و عبادت در این شب های عزیز، گفت: امیدواریم که همه ما بتوانیم با حرکت در مسیر رهنمود های امام علی (ع) به وظایف خود که همانا خدمت به مردم است، عمل کنیم.
وی ضمن اشاره به عهدنامه حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) با مالک اشتر، بیان کرد: توجه به دستورات امام علی (ع) به مالک اشتر یک منشور برای همه مدیران و مسئولان در نظام اسلامی است.
معاون استاندار کردستان ادامه داد: نظام ما مبتنی بر دستورات دین مبین اسلام است و به همین دلیل همه مسئولان در نظام اسلامی باید نسبت رعایت مسائل مختلف از جمله کنترل هوای نفس تلاش و جدیت داشته باشند که اگر این مهم رعایت شود بخش زیادی از مشکلات نظام مدیریتی ما در بخش های مختلف سامان داده می شود.
وی عنوان کرد: توصیه به مردم دوستی و همراهی با آنها و مهربانی و لطف در حق مردم از دیگر موارد مورد تاکید حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر است و نظام اسلامی ما نیز مبتنی بر مشارکت و حضور مردم شکل گرفته است و افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که مردم در متن این نظام قرار گرفته اند.
رمضانی با بیان اینکه ما در شهرستان بانه خانواده های داریم که شش شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، افزود: وجود این خانواده های عزیز برای ما افتخار بزرگی است و به همین دلیل در مقابل خون این شهیدان مسئول هستیم و باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.
وی اظهار کرد: دست و پا زدن برای در اختیار گرفتن مسئولیت و پست مدیریتی یک عمل مذوم است و من تمام سعی خود را انجام داده ام تا مسئولان و مدیران را از میان افرادی انتخاب کنیم که این چنین نباشند.
رمضانی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک گوهر گرانبها است و یکی از نشانه های درک این موضوع وجود خانواده های است که شش برادر شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی به درجه ای رسیده است که موجب ترس و واهمه دشمنان اسلام شده است.
وی با بیان اینکه امروز ملت ایران در اوج عزت و سربلندی قرار دارد و همه ما باید ارزش این موقعیت را درک کرده و در راستای ارتقاء آن از تمامی ظرفیت های در اختیار خود استفاده کنیم، افزود: ما از صفر شروع کردیم و امروز در راه رسیدن به قله های پیشرفت و اقتدار هستیم.
رمضانی همراهی با دولت انقلابی را یک امر بسیار مهم عنوان کرد و افزود: امروز افق جدیدی پیش روی جمهوری اسلامی ایران است و در سایه تلاش های مسئولان نظام اسلامی به صورت شبانه روزی خود را در مقابل مردم و خدای متعال مسئول می دانند.
وی عنوان کرد: پیشرفت های کشور در علوم مختلف یکی از نشانه های عزت و اقتدار نظام اسلامی در تمامی عرصه هاست و به همین دلیل امروز کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا حاضر شده است روی یک میز با ما مذاکره می کند و نظر ما در مباحث مختلف بین المللی و جهانی دارای اهمیت و جایگاه است.
معاون استاندار کردستان گفت: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای در اختیار کردستان باید پایلوت توسعه و پییشرفت کشور باشد و برای رسیدن به این مهم باید کار شبانه روزی در دستور کار قرار گیرد.
وی به جایگاه فرماندار در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: فرماندار در اصل والی یک شهرستان است، کسی که گوش شنوایی دارد و ضمن اخذ مشورت از همه مردم از جمله نخبگان برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
رمضانی افزود: فرماندار باید ضمن سیاست گذاری درست و به موقع، در میدان خدمت نیز حضور داشته باشد و با یک برنامه ریزی مستمر در حوزه های مختلف اشتغال، مسکن، بهره برداری از ظرفیت های خفته شهرستان، مسئله مرز، حوزه تولید و مسائلی از این دست برنامه کامل داشته باشد.
وی با بیان اینکه تلاش برای افزایش امید در جامعه و رشد مشارکت سیاسی با بهبود شرایط اقتصادی جامعه یکی از انتظارات جدی ما از فرماندار و سایر مدیران شهرستان است، گفت: افزایش کیفیت و ارتقاء کمیت فعالیت ها و برنامه های شهرستان یکی از انتظارات جدی ما از فرماندار است.
وی همچنین از فرماندار جدید خواست که نسبت به بازدیدهای سرزده از ادارات مختلف اقدام نماید و کیفیت خدمات رسانی به مردم را ملاک ارزیابی مدیران شهرستانی قرار دهد.
وی بیان داشت: در دوره جدید مدیریتی ما بر مدیران و مسئولین سخت خواهیم گرفت تا امورات مردم تسهیل شود.