پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۷:۱۹:۲۳
avatar avatar avatar

ماه: می 2022

لزوم تسریع در عبور کردستان از مقدمات نهضت ملی مسکن/پرونده تامین زمین باید تا شهریورماه بسته شود

استاندار کردستان ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی برای پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن، افزود: عبور از مقدمات و تلاش برای برای تسریع اجرایی شدن این طرح مهم در استان ضروری است.

۱۴۰۱/۲/۳۱

رفع مشکلات تولیدکنندگان کردستانی نیازمند اقدام جهادی است

استاندار کردستان خواستار حضور جدی سرمایه‌گذاران در حوزه تولید و ایجاد اشتغال شد و گفت: رفع مشکلات تولیدکنندگان کردستانی نیازمند اقدام و کاری جهادی از سوی همه مدیران است.

۱۴۰۱/۲/۳۱

سن مدیریتی کردستان یک دهه جوان‌تر شده است/برنامه‌ریزی برای تربیت مدیران جوان و انقلابی اولویت دولت در استان

استاندار کردستان با بیان اینکه استفاده از نیروهای توانمند و بومی اولویت ما در استان است، گفت: با توجه به تغییرات مدیران، سن مدیریتی استان ۱۰ سال جوانتر شده است.

۱۴۰۱/۲/۳۰

بها دادن به نخبگان موجب ایجاد تحول در اقتصاد کردستان می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر گفت: این استان نخبگان و دانش پژوهان شاخصی دارد که اگر به آنها بها داده شود و زمینه فعالیت برای آنها بوجود آید می‌توانند اقتصاد استان را متحول کنند.

۱۴۰۱/۲/۲۹

لزوم انسجام بخشی فعالیت مجموعه‌های خیریه کردستان/دستگاه‌های فرهنگی نسبت به مسائل اجتماعی ورود جدی داشته باشند

استاندار کردستان انسجام بخشی به فعالیت موسسات و مجموعه‌های خیریه برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف را الزامی و اجتناب ناپذیر دانست.

۱۴۰۱/۲/۲۹

سفر تاریخی مقام معظم رهبری جلوه های مغفول فرهنگی و هنری کردستان را نمایان کرد

استاندار کردستان سفر تاریخی مقام معظم رهبری به این استان را زمینه ساز معرفی بخشی از ظرفیت‌های نهفته و مغفول مانده فرهنگ، هنر و ادبیات این استان عنوان کرد.

۱۴۰۱/۲/۲۹

آگاهی و بصیرت نیاز ضروری جامعه برای رسیدن به پیشرفت و تعالی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به شرایط حاکم بر کشور، بر تقویت آگاهی و بصیرت با هدف توسعه و پیشرفت هر چه بهتر کشور در تمامی زمینه ها تاکید کرد.

۱۴۰۱/۲/۲۸

شیرینی سفر رهبری در ذائقه مردم کردستان ماندگار است/استان مظهر همدلی، تعالی و پیشرفت خواهد بود

استاندار کردستان گفت: یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری هیچگاه از اذهان و خاطره مردم کشور از جمله کردستانی‌ها پاک نخواهد شد.

۱۴۰۱/۲/۲۸

لزوم ثبت جشنواره تئاتر کُردی سقز در تقویم وزارت ارشاد/ کردستان خاستگاه اصلی بخش بزرگی از فرهنگ و هنر ایران است

استاندار کردستان علاوه بر قول مساعد مبنی بر حمایت و تقویت برگزاری جشنواره تئاتر کردی سقز در سال‌های آینده، وعده داد که ثبت این جشنواره در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

۱۴۰۱/۲/۲۷

بازدید استاندار کردستان از خط انتقال تامین آب شرب سقز

استاندار کردستان از فرایند عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب از تصفیه خانه شماره ۲ به تصفیه خانه شماره ۱ و مخازن شهر سقز بازدید کرد.

۱۴۰۱/۲/۲۷