جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۶:۲۷:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۳۰ ساعت ۰۴:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

سن مدیریتی کردستان یک دهه جوان‌تر شده است/برنامه‌ریزی برای تربیت مدیران جوان و انقلابی اولویت دولت در استان

استاندار کردستان با بیان اینکه استفاده از نیروهای توانمند و بومی اولویت ما در استان است، گفت: با توجه به تغییرات مدیران، سن مدیریتی استان ۱۰ سال جوانتر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست صمیمی با مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، دغدغه‌ها و ضعف‌های مطرح شده از سوی این دانشجویان را به‌جا دانست و خاطرنشان کرد: ما وارث شرایطی هستیم که نمی‌توانیم به‌خاطر آن کسی را متهم کنیم چون از گذشته وجود داشته و اعتقادی هم به تخریب دیگران ندارم.
وی با اشاره به محرومیت های استان کردستان، افزود: علیرغم ظرفیت‌ها و موقعیت‌های خوب استان، ما در برخی از زیرساخت ها ضعف داریم و باید برای جبران آنها برنامه ریزی کنیم.
استاندار کردستان با اذعان به وجود مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه راه‌های استان، رفع این مشکلات را نیازمند زمان دانست و در ادامه به تلاش‌های مثمر ثمر در رفع مشکل آب شرب شهر بانه اشاره کرد و افزود: با توجه به تزریق بودجه بی‌سابقه حدود هزارمیلیار تومانی به سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج، ان‌شاالله این پروژه بر اساس برنامه اعلام شده، به سرانجام خواهد رسید.
وی مردمی بودن را اعتقاد دولت و تیم مدیریتی استان عنوان کرد و افزود: ارتباط مستمر با اقشار مختلف مردم یکی از برنامه های اصلی ما در استان بوده و انتظار داریم که سایر مدیران هم به این مهم توجه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه با انتصاب مدیران جدید، سن مدیریتی استان یک دهه کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تربیت کادر مدیریتی جوان برای آینده یکی از برنامه های اصلی ماست و برای تحقق این مهم تلاش می کنیم.
وی همچنین به اقدامات مثبت در حوزه سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: چند پروژه بزرگ با میزان اشتغال بالا به چرخه تولید بازگشته و یا به زودی بازخواهند گشت و در کنار این مهم، طرح های خوبی نیز در دست اقدام قرار دارد.
شایان ذکر است، اشتغالزایی، اشتغال زنان سرپرست خانوار، عدالت آموزشی در مدارس، معضل حاشیه‌نشینی، کاستی های حوزه بهداشت و درمان، توجه به خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خواهران، انتقاد به صدا و سیمای استان از جمله دغدغه‌های مطرح شده مسؤولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان بود.