سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۴:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۹ ساعت ۰۴:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

مشاور رئیس جمهور؛

مدیران کل ادارات، مشاور روحانی اهل سنت منصوب کنند/ شعار رییس جمهور عدالت اجتماعی است

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: مدیران ادارات کل و فرمانداران به منظور حفظ شأن روحانیون اهل سنت و بهره‌مندی از دیدگاه‌ آنان، مشاورانی از این قشر را بکارگیری کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، عبدالسلام کریمی در دومین جلسه شورای اداری کردستان از دیدگاه تقریبی استاندار کردستان در استفاده از مدیران اهل سنت قدردانی کرد و گفت: این دیدگاه بسیار خوب است اما کافی نیست.
وی به تعداد کم بانوان در پست‌های مدیریتی کردستان اشاره کرد و از استاندار خواست در مناصب مدیریتی از آنان بکار گرفته شوند.
انتصاب مشاور علمی و فناوری از بین نخبگان استان توسط استاندار کردستان، پیشنهادی بود که مشاور رییس جمهور مطرح کرد و گفت: در نشستهای متعددی که در استان برگزار شد، دیدگاههای روشنگرانه و مناسبی مطرح شد.
کریمی به نگاه برابر دولت به اقوام ایرانی نیز اشاره کدر و افزود: انسجام و همدلی اقوام ایرانی، اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی را در بردارد.
وی شعار رییس جمهور را ایجاد عدالت اجتماعی اعلام کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، نگاه به مذاهب نگاه برداری است و نه امنیتی که این دیدگاه مصداق شعار شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.
مشاور رییس جمهور با بیان اینکه نتایج این سفربه اطلاع ررییس جمهور می رسد و نیازهای و در خواستها مردمی مطرح می شود، گفت: در سفر هیات دولت، بخشی از مطالبات استان برآورده می شود ولی قطعا کافی نخواهد بود و لذا نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم باید برای جذب اعتبارات ملی و جهشی تلاش کنند.